საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
501 მაკა კუცია თბილისი 12 ივლისი, 2021
500 ნინო კაპანაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
499 ელენე რაზმაძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
498 ქეთი აფხაზაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
497 ლილე არსენაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
496 სულხან კაკალაძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
495 მაია ულიანკინა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
494 ანრი ნოღაიდელი საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
493 ქრისტინე მეფარიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
492 თინათინ აბულაძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
491 გიორგი კვინტრაძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
490 თამარი ჩიჩუა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
489 მარინე ომანაშვილი საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
488 ლიკა ციბაძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
487 ანანო ხარებავა საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
486 სალომე კაკაბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
485 შოთა თათარაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
484 ეკა ბერუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
483 ნილუფარ მამედოვა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
482 თამარი ჭაავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
481 ნინო დიასამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
480 ნანა ხალვაში საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
479 მერი ანდრონიკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
478 ანრი აკოფიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
477 ნინო ნიპარიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
476 ნანა ხალვაში საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
475 გიორგი შაპირო საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
474 გიორგი დედანაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
473 ნატალი მანჯავიძე საქართველო მცხეთა 12 ივლისი, 2021
472 ანასტასია კარტოზია საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
471 ვერა გაბიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
470 Ლიზი Ოქრიაშვილი საქართველო Თბილისი 12 ივლისი, 2021
469 ჯონი ხალატიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
468 ელენე მარკოზაშვილი საქართველო Telavi 12 ივლისი, 2021
467 makuna firanishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
466 დარეჯან ხოჯავა საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
465 maia tsotadze tbilisi 12 ივლისი, 2021
464 ანი ალთუნაშვილკ საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
463 ირაკლი იასაღაშვილი საქართველო ბოლნისი 12 ივლისი, 2021
462 იოსებ გომურაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
461 ლუკა ნიჟარაძე საქართველო ქობუკეთი 12 ივლისი, 2021
460 გიორგი პატაშური თბილისი 12 ივლისი, 2021
459 ლევანი თვალაშვილო საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
458 მარიამ მარკოზაშვილი საქართველო Telavi 12 ივლისი, 2021
457 მაია ჩაგელიშვილი საქართველო ჭიათურა 12 ივლისი, 2021
456 დიმიტრი ბარდაველიძე საქართველო თერჯოლა 12 ივლისი, 2021
455 ალექსანდრე სიბოშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
454 მარი მეცხვარიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
453 lizi tsilosani საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
452 დავით ცომაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად