საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
451 ლუკა პაპელიშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
450 ლუკა მაზმიშვილი საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
449 ლუკა აბრამაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
448 giorgi natsvlishvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
447 მარიამ კობახიძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
446 ნუცა გვარამია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
445 ია ოხანაშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
444 თორნიკე მალაზონია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
443 Irakli Javakhishvili Javakhishvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
442 ელენე ფირანიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
441 ლინდა როყვა ბათუმი 12 ივლისი, 2021
440 თამუნა შაინიძე საქართველო ასპინძა 12 ივლისი, 2021
439 მართა დგვეფაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
438 ნინო ყულჯანიშვილი საქართველო ყვარელი 12 ივლისი, 2021
437 ნიკა კონცელიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
436 ლანა ხარაზი საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
435 ბარბარა ჯანიაშვილი საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
434 გიორგი გომურაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
433 ანკა ჯვარიძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
432 ელენე ზათიაშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
431 ელენე ახალაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
430 მანონი ცარციძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
429 ჯემალ ბაქრაძე საქართველო TBILISI 12 ივლისი, 2021
428 ლიკა გოგონაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
427 ზურაბ ჭალისური საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
426 ლილე ბერიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
425 გიორგი ჯაბნიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
424 ილია ოგანჯანოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
423 Nini Tabagari Tbilisi 12 ივლისი, 2021
422 მარიამი ხიჯაკაძე საქართველო ხარაგაული 12 ივლისი, 2021
421 თენგო მესხი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
420 lizi zoidze საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
419 მაშო დოლიძე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
418 ილონა ავდალოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
417 ნინი გაბუნია საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
416 ლილი კერესელიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
415 მარიამი კობახიძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
414 Luka Khajavelidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
413 გოდერძი ზოიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
412 ქეთევან ჭალისური საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
411 ნატალია ირემაძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
410 მარიამი გულიტაშვილი საქართველო ლაგოდეხი 12 ივლისი, 2021
409 ნინო შირიაევა საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
408 გიორგი ბეჟანიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
407 თამარ გოგოტიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
406 Ilia Antadze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
405 სალომე უბილავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
404 Mariami Chelidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
403 გუგა ფურცელაძე საქართველო ბაღდათი 12 ივლისი, 2021
402 მარიამ ცომაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად