საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
401 Rezi Makharadze Makharadze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
400 mashiko tvalabeishvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
399 ეთო ხვისტანი გარდაბანი 12 ივლისი, 2021
398 ივერი მანველიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
397 მიხეილ მელექსიშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
396 ალექსანდრე კოსტავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
395 თინათინ თავდუმაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
394 მაია სულაბერიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
393 ნინო ლეფსაია საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
392 ნიკა ტუკვაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
391 Elene Elgendarashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
390 მარიამ ტაბატაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
389 გიორგი დიასამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
388 ვასილი პეტრიაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
387 დიმიტრი კვარაცხელია საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
386 ლიზა ჭელიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
385 mariam turashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
384 ქეთი მაისურაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
383 Გიორგი Მერეკლიშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
382 ელენე კაპანაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
381 ნინო ლაკლაკიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
380 მარიამ ჭაბუკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
379 ლექსო ტორჩინავა სენაკი 12 ივლისი, 2021
378 გიორგი ქებაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
377 მანანა ხეჩიკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
376 მარიამ ბერეკაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
375 sandro labadze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
374 Viqtoria Kikabidze საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
373 ნინი ნემსაძე საქართველო ბაღდათი 12 ივლისი, 2021
372 თეკლა გოციძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
371 ნიკოლოზ გაბიტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
370 ელენე კორინთელი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
369 მამუკა კორძაძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
368 ხატია ტეფნაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
367 მანანა ჯაფარაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
366 თეონა მამულია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
365 მარიანნა სრაბონიანი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
364 ჟანა გოგია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
363 ანა ხაჟომია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
362 ანნა ყურშუბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
361 მარიამ ტორაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
360 Nino Potskheveria საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
359 Alex Chkhenkeli თბილისი 12 ივლისი, 2021
358 ნიკა ცხოვრებაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
357 სოფიო წოწორია საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
356 თაკო ცენტერაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
355 კახა ზოიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
354 Пп Рр საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
353 თეკლა გოგოლაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
352 თეკლა ფერაძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად