საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
351 ირაკლი მარწყვიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
350 ხატია ცუხიშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
349 ლუკა ვეკუა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
348 ნინო გელხვიიძე საქართველო ბაღდათი 12 ივლისი, 2021
347 ირაკლი აბუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
346 nino potskhverua საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
345 მარიამი ბიჭიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
344 Miriani Khvedelidze საქართველო ჭიათურა 12 ივლისი, 2021
343 ირაკლი ჩხენკელი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
342 სოფია ბეჟიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
341 მანჩო ბეინაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
340 ტატიანა ჯაფარიძე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
339 თამთა თვალიაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
338 ალექსი სვანიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
337 სანდრო მჭედლიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
336 ნინი სართანია საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
335 Gvantsa Geldiashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
334 მარიამი ყავრელიშვილი საქართველო ახალქალაქი 12 ივლისი, 2021
333 ლუკა კვიჟინაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
332 ზეზვა ბეგიაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
331 ირინე გიქორაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
330 ლევანი დონაძე ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
329 ქრისტინა მეტრეველი საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
328 ცაცა სამაკაშვილი საქართველო Chiatura 12 ივლისი, 2021
327 ქეთი ქავთარაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
326 ბელა ხასოევი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
325 tamar chkoidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
324 მაგდა კარანაძს ბათუმი 12 ივლისი, 2021
323 რუსუდან პაპიაშვილი კახი 12 ივლისი, 2021
322 სალინა ზუბიტაშვილი საქართველო საგარეჯო 12 ივლისი, 2021
321 თორნიკე ტაბატაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
320 gvantsa kobakhidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
319 Elene Gegeshidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
318 გივი გაბუნია საქართველო თბილის 12 ივლისი, 2021
317 მეგი მოსია საქართველო zugdidi 12 ივლისი, 2021
316 დალი წივილაშვილი საქართველო გარდაბანი 12 ივლისი, 2021
315 ენრიკო კონცელიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
314 მარიამ სამხარაᲫრ გორი 12 ივლისი, 2021
313 თამარ პაპიაშვილი საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
312 ლუკა ელბაქიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
311 ქრისტინე აბაშიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
310 ვაკო ჯაფარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
309 ლიკა წიქარაშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
308 ნანო რობაქიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
307 ნინი ხელაშვილი საქართველო ყვარელი 12 ივლისი, 2021
306 anna Intskirveli საქართველო Ozurgeti 12 ივლისი, 2021
305 თამარი კვარაცხელია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
304 გიორგი ბუმბიაშვილი თბილის 12 ივლისი, 2021
303 Ანა Კევლიშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
302 ლალი ცაგარელი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად