საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
301 Monika Bigvava საქართველო Zugdidi 12 ივლისი, 2021
300 Elizabeth Pheikrishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
299 თეკლა კობიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
298 თამარ კუკუნაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
297 ანა ცოფურაშვილი საქართველო ყვარელი 12 ივლისი, 2021
296 თამარი გიორგაძე გიორგაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
295 მარიამ ტაბატაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
294 გვანცა ინასარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
293 ლინდა ჯაიანი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
292 მარიამი ბარნაბიშვილი კასპი 12 ივლისი, 2021
291 ქეთევან ხიზანიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
290 Nina Chkheidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
289 Georgi Ninidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
288 ქეთევან ახალაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
287 ქეთი ედიბერიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
286 Nino Lekiashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
285 ნიკა ოკროსცვარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
284 ანი ხაჭაპურიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
283 ნოდატ გოგიტიძე საქართველო ქობულეთ 12 ივლისი, 2021
282 სოფიო კანდელაკი თბილისი 12 ივლისი, 2021
281 nini kavteladze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
280 ანანო თვალაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
279 გიორგი ინასარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
278 Mariam Turmanidze საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
277 ნიკოლოზ ბარათაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
276 მეგი ცეცაძეცეცაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
275 ნუგო კობახიძე საქართველო სეანკი 12 ივლისი, 2021
274 ნიკოლოზ მელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
273 ანასტასია წოწონავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
272 ანა ზურაბაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
271 ზანდა კობესაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
270 საბა მუშარბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
269 მარიამი ქოქოშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
268 ანანო წიქარიშვილი საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
267 ნიკა შაბაშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
266 მანანა გრიგოლავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
265 რეზი არჩაია საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
264 სალომე ღელეყვა საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
263 ლიზა ჭელიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
262 ქეთა ფარეშიშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
261 ანი ქოქოშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
260 ანა ზედგინიძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
259 ნანა გვილავა თბილისი 12 ივლისი, 2021
258 ცოტნე პაჭკორია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
257 oto gugava საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
256 nika gugava საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
255 ლუკა შეყილაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
254 ჯენი შამაილოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
253 ელენე წაქაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
252 mariami kavtaradze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად