საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6151 ნათია მაჭარაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6150 Olik Girigalishvili საქართველო ვაზისუბანი 06 აგვისტო, 2021
6149 ალექსანდრე წინამძღვიშვილი საქართველო კასპი 06 აგვისტო, 2021
6148 Akaki Nuroshvili საქართველო თბილსი 06 აგვისტო, 2021
6147 მარიკა ჭანკვეტაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6146 შოთა ტურაშვილი გორი 06 აგვისტო, 2021
6145 Elene Chikovani საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6144 mariam pipia საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6143 Artur Martirosyani საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6142 Giorgi Nuroshvili ვარკეთილი 06 აგვისტო, 2021
6141 მარიამი მანჯგალაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6140 gela gogidze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6139 ანა რიგვავა საქართველო ფოთი 06 აგვისტო, 2021
6138 საბა მუშარბაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6137 ლუკა ცქირია საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6136 ავთო ბოლქვაძე ოზურგეთი 06 აგვისტო, 2021
6135 იური კუჭუხიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6134 მაკა ინაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6133 Mariam Arevadze საბერძნეთი Rethimno 06 აგვისტო, 2021
6132 M S საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6131 ჟვაბუ მოჯვაბი საქართველო Rustavi 06 აგვისტო, 2021
6130 მირანდა შოთაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6129 ალექსი შამთავა საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6128 Nika Undilashvili საქართველო Mcxeta 06 აგვისტო, 2021
6127 ანა ლომაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6126 თამუნა ჯალაღონია საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6125 ომარ კვასტიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6124 Irina Mokia საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6123 მარიამ გოგუაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6122 გიორგი მოქია საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6121 Mari Machitidze ქობულეთი 06 აგვისტო, 2021
6120 ლიკა ზუბიაშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6119 იზა ჯუღელი ზესტაფონი 06 აგვისტო, 2021
6118 თაკო ინაიშვილი საქართველო Kobuleti 06 აგვისტო, 2021
6117 გიორგი ნებიერიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6116 გიორგი ხუბუა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6115 ანანო გორგილაძე საქართველო ჩაქვი 06 აგვისტო, 2021
6114 გიორგი აბაშიძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6113 ნინო მაისურაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6112 Nikolozi Jangvaladze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6111 Mariam Diasamidze Diasamidze საქართველო ქობულეთის რაიონი სოფ გორგაძეები 06 აგვისტო, 2021
6110 ტატო გვრიტიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6109 მარი გოცაძე საქართველო zes 06 აგვისტო, 2021
6108 გიგი გორგილაძე ქობულეთი 06 აგვისტო, 2021
6107 ქეთევან სვანიძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6106 ლუკა ნიკოლავა საქართველო ფოთი 06 აგვისტო, 2021
6105 ოთარი ხიზაძე საქართველო ასპინძა 06 აგვისტო, 2021
6104 Giorgi Nijaradze საქართველო Qidzinidzeebi 06 აგვისტო, 2021
6103 ნუგო ვარდუკაძე საქართველო ზესტაფონი 06 აგვისტო, 2021
6102 iza chitadze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად