საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6101 მეგი ქადიძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6100 ნინო კირკიტაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6099 ნათია ჩიქვილაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6098 მარიამ კალატოზიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6097 დიანა კურტანიძე საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6096 guja shermazanashvilo tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6095 ლიზა წულაძე საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6094 მარიამ ტუგულაშვილი ახმეტა 06 აგვისტო, 2021
6093 მანანა არაბული თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6092 lasha razmadze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6091 გენადი შაროიობოვი თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6090 lizi geguchadze საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6089 გიგა ბიბილეიშვილი საქართველო ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6088 გურამ ტაბატაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6087 ეთო თოლორდავა საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6086 თამთა ტუხაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6085 ნანუკა სიმონიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6084 თენგო მაზიაშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021
6083 Levan Kurdadze საქართველო ხაშური 06 აგვისტო, 2021
6082 ლია მაზანიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6081 სალომე შავერდაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6080 მარიამი ქავთარაძე ქუთაისი 06 აგვისტო, 2021
6079 Tazo Lomsadze საქართველო Sachxere 06 აგვისტო, 2021
6078 რამაზი გერსამია საგარეჯო 06 აგვისტო, 2021
6077 ანი მატუა საქართველო ზუგდიდი 06 აგვისტო, 2021
6076 ირმა კენტელაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6075 Iss Caava Caava საქართველო ხონი 06 აგვისტო, 2021
6074 ია ახვლედიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6073 თინათინ მანელოვი კორინთო 06 აგვისტო, 2021
6072 ნიკა კობალაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6071 ნენი გოგოძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6070 რატი ყიფიანი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6069 სალომე მიდელაშვილი საქართველო კასპი 06 აგვისტო, 2021
6068 მარიამ ზედგენიძე თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6067 Salo Salo საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6066 ლალიკო დარბაიძე Gori 06 აგვისტო, 2021
6065 Liana Chelidze საქართველო Batumi 06 აგვისტო, 2021
6064 Mariami Mariamk საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6063 Giorgi Mircxulava საქართველო ხობი 06 აგვისტო, 2021
6062 Elene Gabriadze საქართველო Tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6061 რეზიკო შარაძე საქართველო ბათუმი 06 აგვისტო, 2021
6060 ანა გოგაძე საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6059 როინი ძიგუა საქართველო Martvili 06 აგვისტო, 2021
6058 ნია სხილაძე საქართველო ზესტაფონი 06 აგვისტო, 2021
6057 გიორგი დალაქიშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6056 ნინო მეგულიშვილი საქართველო tbilisi 06 აგვისტო, 2021
6055 beqa fazhava საქართველო zugdidi 06 აგვისტო, 2021
6054 თამაზი ცხადაძე საქართველო თერჯოლა 06 აგვისტო, 2021
6053 მაკა მარკოზაშვილი საქართველო თბილისი 06 აგვისტო, 2021
6052 იამზე მუნჯიშვილი საქართველო გორი 06 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად