საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6051 Davit Selhniashvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6050 ლუკა ჯილანძე საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
6049 Mariam Chotiridze საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
6048 თეონა კუპრაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6047 Vano Bluishvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
6046 Jaba Zandaradze საქართველო Batumi 05 აგვისტო, 2021
6045 ნიკოლოზ კუჭაიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6044 ნანა მალაღურაძს საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
6043 ნატა რაზმაძე საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
6042 გიორგი ქავთარაძე საქართველო mthkheta 05 აგვისტო, 2021
6041 Beka Markozashvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
6040 alfezi shelia საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6039 ნიკა ბოლქვაძე ბოლქვაძე საქართველო batumi 05 აგვისტო, 2021
6038 ომარ ნემსწვერიძე საქართველო Kutaisi 05 აგვისტო, 2021
6037 თინა მეზვრიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6036 მარიამი რამიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6035 Zura Gogiashvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
6034 გვანცა ფიფია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6033 ანა ქათამაძწ ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
6032 თიკა ბუწაშვილი საქართველო სიღნაღი 05 აგვისტო, 2021
6031 ანი ლაგაზაშვილი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
6030 თინათინი გუგუშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6029 მაიკო რაზმაძე საქართველო Gori 05 აგვისტო, 2021
6028 მერაბ მიქავა საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
6027 ელენე ლეკიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6026 დათო მიმინოშვილი საქართველო სამტრედია 05 აგვისტო, 2021
6025 არჩილი კვარაცხელია საქართველო აბაშა 05 აგვისტო, 2021
6024 სალომე ნადარეიშვილი საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
6023 Nino Chijik საქართველო RustaVi 05 აგვისტო, 2021
6022 იოანე კირცხალია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6021 ირაკლი მაისურაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6020 დაჩი ნიკვაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6019 მანანა ლომიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6018 ლაშა ბალახაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6017 ნინო მჟავანაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
6016 ნოდარი მოდებაძე საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
6015 ლევანი მურადიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6014 სანდრო მაისურაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6013 სალომე ჩერქეზიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6012 nino ramishvili საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
6011 ელენა მარია რამიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6010 Soso Tanirverdievi Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
6009 თაზო გილაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6008 მეგი ამბოკაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6007 Zaali Gochelashvili საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
6006 ქეთევან ჯაბახიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6005 ბესიკ დავითაძე ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
6004 მაია ინაიშვილი საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
6003 ნანო კვარაცხელია საქართველო ჩხოროწყუ 05 აგვისტო, 2021
6002 ლუკა ჩადუნელი საქართველო კასპი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად