საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
6001 ირინა ბაირამაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
6000 ანა წიკლაური საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5999 ერეკლე ელაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5998 ელენე მესტიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5997 ირინა დათოშვილი საქართველო თელავი 05 აგვისტო, 2021
5996 ნონა კონიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5995 გიორგი გელოვანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5994 სოფიო გიგუაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5993 Nita Nitashvulo საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5992 ნინო დალბაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5991 ლაშა ბაღაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5990 ნანა ლაცაბიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5989 თეკლა თეკლა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5988 Luba Kvirkvia საქართველო Pakhulani 05 აგვისტო, 2021
5987 ალექსანდრე ჯიჯელავა საქართველო Kutaisi 05 აგვისტო, 2021
5986 ელიზავეტა თავდიდიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5985 აკაკი კეკელია საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5984 Salome Vefxishvili საქართველო Telavi 05 აგვისტო, 2021
5983 მიხეილ დოლიაშვილი Gori 05 აგვისტო, 2021
5982 Sergi Tavshadze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5981 Sandro Aleksidze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5980 Saba Lagadze საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5979 თორნიკე ეჯოშვილი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5978 la mzira საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5977 მრი არბოლაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5976 სოფიკო ძირკვაძე საქართველო ოზურგეთი 05 აგვისტო, 2021
5975 ჯემალი ბაგაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5974 მაკა წიკლაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5973 გვანცა გვიმრაძე საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5972 tamuna vepxvadze საქართველო rustavi 05 აგვისტო, 2021
5971 ana toklikishvili საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5970 ლექსო შავშიშვილი საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5969 lile lile საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5968 Gigi Jangirashvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5967 ლაშა ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5966 მარიამ ფირცხალავა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5965 ალეკო დავითაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5964 დათო ხაზალაშვილი საქართველო TBILISI 05 აგვისტო, 2021
5963 ნათია ანთია საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5962 lali saquashvili საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5961 გიჩა ადამია საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5960 გიორგი ადამია საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5959 მარიამი ბერიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5958 Shalva Ghrubelashvili საქართველო საგარეჯო 05 აგვისტო, 2021
5957 nino japaridze საქართველო ქობულეთი 05 აგვისტო, 2021
5956 მაია ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5955 ქეთი არბოლაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5954 სულხან ცინცაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5953 რეზი მდივნიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5952 fox lal საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად