საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5501 თამარი თუთარაშვილი საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5500 ირინა ფანჩულიძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5499 ალექსანდრა არჯევანიძე საქართველო მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5498 საბა ძიძიკაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5497 ციალა ლონდარიძე საქართველო მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5496 mariam anchabadze საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5495 ნატა ჩაკვეტაძე საქართველო წყალტუბო 05 აგვისტო, 2021
5494 მარი ფერაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5493 Anuki Mumladze საქართველო Kutaisi 05 აგვისტო, 2021
5492 თამარი ხოკერაშვილი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5491 ალეკსანდრე ჩაფიძე საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5490 Lile Chapidze Chapidze საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5489 Ზურაბ Დანელია საქართველო Რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5488 ლუკა სანთელაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5487 lia nucubidze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5486 lasha Naveishvili საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5485 მარიამი ქვარაია საქართველო Rustavi 05 აგვისტო, 2021
5484 დემე ნიკოლ საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5483 vakhtang suknidze საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5482 სოსი ჯუღაშვილი საქართველო rustavi 05 აგვისტო, 2021
5481 თამარი მარიამიძე მარიამიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5480 ლელა მესხიძე საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5479 ანა ტერაშვილი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5478 ლაშა კიკაჩეიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5477 ლაშა ქურციკიძე საბერძნეთი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5476 გიორგი ჭიღიტაშვილი საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5475 ქეთევან ცეცხლაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5474 ბექა ჭიღლაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5473 giorgi aslamazishvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5472 ნინო ლაფაჩი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5471 თაკო წიქრიძე ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5470 თემური ბალახაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5469 Tornike Gogoladzde საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5468 თათია ყიფშიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5467 ოთარ სამხარაძდ საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5466 ქეთევან გიგაური საქართველო კასპი 05 აგვისტო, 2021
5465 გიორგი ლომსაძე გორი 05 აგვისტო, 2021
5464 ფიქრია უდესიანი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5463 ლიზი ბახტაძე ბახტაძე საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5462 თამთა წამალაიძე საქართველო Zhinvali 05 აგვისტო, 2021
5461 Ani Gelashvili საქართველო Telavi 05 აგვისტო, 2021
5460 ანი ჩიხლაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5459 ნინო ჟურული საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5458 ალეხანდრო გელენიძე საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5457 ლყკა ბახტაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5456 მარიამ არჩუაძე თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5455 მარიამი წიკლაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5454 მარიამ ხოსმაზარაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5453 გიორგი წიქორიძე ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5452 აკაკი შამათავა ფოთო 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად