საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5451 მარიამ თედორაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5450 გიორგი დემეტრაშვილი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5449 ანი თავხელიძე ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5448 თამარ ქირია საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5447 ქეთი ჟურული თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5446 ნიკა ცნობილაძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5445 ლუკა კანდელაკი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5444 Giorgi Eradze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5443 თამარ კოპალიანი ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5442 იანა მამულაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5441 მაია თავხელიძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5440 nini natishvili საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5439 დიმა ჯოხაძე საქართველო რუსთავი 05 აგვისტო, 2021
5438 მირანდა ქსოვრელი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5437 კახა ქურასბედიანი საქართველო ლენტეხი 05 აგვისტო, 2021
5436 Nona Yurashvili საქართველო Batumi 05 აგვისტო, 2021
5435 Qeti Bregvadze საქართველო Mcxeta 05 აგვისტო, 2021
5434 გიორგი თურმანიძე საქართველო batumi 05 აგვისტო, 2021
5433 გიორგი კირვალიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5432 საფსაფ საასფას საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5431 მაიკო ხადური gori 05 აგვისტო, 2021
5430 მარი მამულაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5429 ლუკა ბებიაშვილი საქართველო zestaponi 05 აგვისტო, 2021
5428 დიანა ბერიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5427 ანა ჩიჩუა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5426 გიორგი მურვანიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5425 მარი ქონიაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5424 თომა დანელია საქართველო ოზურგეთი 05 აგვისტო, 2021
5423 ნინი გუნიავა ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5422 ლილე დავითაძე საქართველო ქობულეთი 05 აგვისტო, 2021
5421 გიორგი ანთაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5420 ანა მამუჭაძე საქართველო ხონი 05 აგვისტო, 2021
5419 ანა შაქარაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5418 მარი გოგიტიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5417 გიორგი ბედინაძე საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5416 სანდრო ანთაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5415 მარი ღლონტი საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5414 ნია თავართქილაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5413 ანა ცინცაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5412 გივი გივი საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5411 მარი ცინცაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5410 მარიამ ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5409 Giorgi Rostiashvili საქართველო მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5408 ნია აბაშიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5407 სანდრო ხუტაშვილი საქართველო ზესტაფონკ 05 აგვისტო, 2021
5406 სანდრო ხუტაშვილი საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5405 ქეთი კიკნაველიძე საქართველო ბაღდათი 05 აგვისტო, 2021
5404 მარი ხითარიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5403 ანასტასია ლორია საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5402 თეონა ბრაჭული მცხეთა 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად