საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5401 ვალერი შალიკაშვილი საქართველო მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5400 გიორგი ჩაჩანიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5399 თამარი თოდაძე თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5398 მაგდა ბადაგაძე საქართველო მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5397 vika oganezovi საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5396 გიორგი უსტიაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5395 ნიკა სამხარაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5394 აჩი თავბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5393 ნანა მჭედლიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5392 ვალერი კარპენკო საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5391 შოთა თათვიძე ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5390 მეგი ლარკინა საქართველო ქუთაისუ 05 აგვისტო, 2021
5389 მარიამ მახარაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5388 ანა წერეთელი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5387 Dato Arakishvili საქართველო Kaspi 05 აგვისტო, 2021
5386 მარიამ ლიპარტელიანი საქართველო ლენტეხი 05 აგვისტო, 2021
5385 ნესტან სამხარაძე საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5384 მარიამ ამირანაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5383 data dighmelashvili საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5382 ლაშა კვაჭანტირაძე საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5381 ლექსო maxarashvili gori 05 აგვისტო, 2021
5380 შორენა ყავილაშვილი საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5379 რევაზ დევიძე საქართველო ბაღადთი 05 აგვისტო, 2021
5378 ეკატერინე იაშაღაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5377 mariam axalbedashvii გორი 05 აგვისტო, 2021
5376 ზაზა ჩინჩალაძე საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5375 ანი ჩინჩალაძე საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5374 ქეთი ალავიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5373 თაკო კურდღელაშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5372 ანა ქარდავა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5371 ლევანი ხაჟალია საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5370 სალომე ლობჯანიძე საქართველო ონი 05 აგვისტო, 2021
5369 Lana Sulaberidze საქართველო Kutaisi 05 აგვისტო, 2021
5368 Luka Razmadze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5367 Nino Sultadze საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5366 ელენე სულთანიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5365 nansmsm ndndnnddn საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5364 სოფო ყიფშიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5363 ავთანდილ ჩინჩალაძე საქართველო ჭიათურა 05 აგვისტო, 2021
5362 აიტან მეხტიევა საქართველო გარდაბანი 05 აგვისტო, 2021
5361 ავთო ჯანელიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5360 ლუიზა ბობოხიძე საქართველო ქუთაისი 05 აგვისტო, 2021
5359 თათა ჩავლეშვილი საქართველო თბილის 05 აგვისტო, 2021
5358 Elene Chikviladze საქართველო Gori 05 აგვისტო, 2021
5357 ანა ზედგინიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5356 ლუკა კანდელაკი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5355 ზურაბ გოგენია საქართველო ფოთი 05 აგვისტო, 2021
5354 Nan Axvlediani საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5353 ნანა აფციაური საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5352 ამირანი ქათამაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად