საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5351 ლიდა მაჭარაშვილი მცხეთა 05 აგვისტო, 2021
5350 ელენე გორჯელაძს საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5349 ბარბარე ლურსმანაშვილი საქართველო ხარაგაული 05 აგვისტო, 2021
5348 მეგი შაშიკაძე საქართველო batumi 05 აგვისტო, 2021
5347 guga magradze საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5346 მარიამ თაყნიაშვილი გორი 05 აგვისტო, 2021
5345 გიორგი ტყებუჩავა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5344 აკაკი ცეცხლაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5343 გიორგი გოგიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5342 ლიკა ჯიქიძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5341 რომა აბუსელიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5340 მარინა ნაჭყებია საქართველო ხობი 05 აგვისტო, 2021
5339 ლიკა ლომიძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5338 მელისა გაბაი საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5337 ნინო გაბროშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5336 ანანო გორგილაძე ქობულეთი 05 აგვისტო, 2021
5335 ციალა მანველოვი საქართველო ახალციხე 05 აგვისტო, 2021
5334 ნინი ასანიშვილი საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5333 alissa Bursin საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5332 Saba Odishelidze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5331 მარიამ ლომიძე ხაშური 05 აგვისტო, 2021
5330 Tevrat Bedinadze Batumi 05 აგვისტო, 2021
5329 ეკა გიორგაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5328 გიგი გავაშელაშვილი საქართველო zestafoni 05 აგვისტო, 2021
5327 მარი სონღულაშვილი საქართველო თელავი 05 აგვისტო, 2021
5326 ლევან ზუზაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5325 ანა კანკია საქართველო ხეთა 05 აგვისტო, 2021
5324 ანკა ლიპარტელიანი საქართველო tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5323 ხატია ლეგაშვილი საქართველო Tbilisi 05 აგვისტო, 2021
5322 ლანა ნიქაბაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021
5321 მარიამი მეგულიშვილო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5320 ნანა ვანიშვილი საქართველო გორი 05 აგვისტო, 2021
5319 Მზია Პაპიძე საქართველო Ახალციხე 05 აგვისტო, 2021
5318 მარიამ კაპანაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5317 ნია წულუკიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5316 გია ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5315 ნუცა რურუა საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5314 ლია ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5313 Nini Nutsubidze საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5312 ლანა მურვანიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5311 მარი მამუჭაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5310 ანა დიასამიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5309 ლიკა შავაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5308 გიორგი ღლონტი საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5307 დათო დეკანაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5306 მარი დეკანაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5305 ანა ბოკელავაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5304 გიო აბაშიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5303 ლანა დავითაძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5302 ნინი ხუსკივაძე საქართველო ზესტაფონი 05 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად