საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5301 გიგა რუხაია საქართველო ზუგდიდი 05 აგვისტო, 2021
5300 გიორგი ვერულიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5299 ლანა ტაკიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5298 გიო ტაკიძე საქართველო ქობულეთი 05 აგვისტო, 2021
5297 ანა თავდგირიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5296 ნინი ბერიძე საქართველო ბათუმი 05 აგვისტო, 2021
5295 ლანა ტიკარაძე საქართველო თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5294 თამარი დათაშვილი თბილისი 05 აგვისტო, 2021
5293 ირინე ბერაძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5292 მარიამ დულარიძე საქართველო რუსთავი 04 აგვისტო, 2021
5291 ნინი თოლობაშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5290 shota gounashvili საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5289 ნანუკა გვასალია საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5288 გიორგი წერეთელი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5287 Shota Giorgadze Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5286 ლუკა ანდღულაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5285 ანი სოფრომაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5284 ემზარი ხარბედია საქართველო თ ბილისი 04 აგვისტო, 2021
5283 მათე Კაკაბაძე საქართველო qutaisi 04 აგვისტო, 2021
5282 მარიამ ხუსკივაძე ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5281 შიო შველიძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5280 კახაბერ შველიძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5279 Nino Iashvili საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5278 მანანა ახალაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5277 თინათინ წიქარიშვილი საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5276 Nika Tushishvili საქართველო Keda 04 აგვისტო, 2021
5275 Nino Kvaratskhelia საქართველო Mukhuri 04 აგვისტო, 2021
5274 სოფიო ცერცავძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5273 ევგენია ჯიშკარიანი საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5272 ელენე ჩაჩავა საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5271 Mananiko Saralidze საქართველო Zestafono 04 აგვისტო, 2021
5270 ხათუნა შველიძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5269 dito bolokadze საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5268 Nini Gabadadze საქართველო ქუთაისი 04 აგვისტო, 2021
5267 მარიამ ბირბიჩაძე ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5266 საბა ბოლქვაძე ბთუმი 04 აგვისტო, 2021
5265 ალექსანდრე გრიგალაშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5264 taso gvimradze საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5263 Lior Biniamini საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5262 Zaza Giorgadze საქართველო წალკა 04 აგვისტო, 2021
5261 Nini Gogberashvili Zestafoni 04 აგვისტო, 2021
5260 ნინო გოცირიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5259 ნინი დუმბაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5258 გიორგი პატაშური საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5257 მამუკა ჯიქია საქართველო ფოთი 04 აგვისტო, 2021
5256 გივი ბიბილური საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5255 თაკო გრიგოლაშვილი საქართველო ქუთაისის 04 აგვისტო, 2021
5254 თიკა მჟავანაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5253 ლიკა ფაღავა საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5252 nazi kurtanidze საქართველო zestafoni 04 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად