საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5251 მარიამ კახნიაშვილი საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5250 ნინო ქიქავა საქართველო ფოთი 04 აგვისტო, 2021
5249 დათო გოგოლაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5248 მაკა შავაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5247 Giorgi Abramishvili საქართველო Zestafoni 04 აგვისტო, 2021
5246 Tamuna Katamadze Zestafoni 04 აგვისტო, 2021
5245 გვანცა ქარდავა საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5244 Temuri Kakauridze Zestafoni 04 აგვისტო, 2021
5243 გიორგი ბაკურაძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5242 მარიამ ჭანტურიძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5241 Luka Nesvadze საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5240 გელა მსხალაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5239 ანა მაისურაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5238 Giorgi a D z E საქართველო Rustavi 04 აგვისტო, 2021
5237 ანა ჭყონია საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5236 ლიზი ჭუმბაძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5235 სერგი ჭანტურია საქართველო რუსთავი 04 აგვისტო, 2021
5234 ნინო ბარათაშვილი საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5233 ლანა სამსონაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5232 მარიამ ნიქაბაძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5231 ეთო ჯანაში საქართველო ქუთაისი 04 აგვისტო, 2021
5230 ხატია გაბაიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5229 ლიკა ვარშანიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5228 ივერი გუგეშაშვილი საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5227 თორნიკე გოგუაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5226 Irine Kupatadze საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5225 ივერი დიასამიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5224 tako tsintsadze საქართველო batumi 04 აგვისტო, 2021
5223 ნიმო მიქელაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5222 ლალი მაჭარაშვილი საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5221 luka bezhanidze საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5220 beka shamilishvili საქართველო batumi 04 აგვისტო, 2021
5219 შორენა ტაბატაძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5218 თემურ ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5217 ელენე გაფრინდაშვილო საქართველო ჭიათურა 04 აგვისტო, 2021
5216 ლუკა ბოლქვაᲫე საქართველო ბაᲗუმი 04 აგვისტო, 2021
5215 მურმან ცეცხლაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5214 Dimirri Mumladze საქართველო Zestafoni 04 აგვისტო, 2021
5213 დავით კახიძე საქართველო batumi 04 აგვისტო, 2021
5212 ფიქრია გურჯიძე საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5211 ლუკა აღამანაშვილი საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5210 საბა ბარბაქაძე საქართველო Zestaponi 04 აგვისტო, 2021
5209 Gio Kvavadze Kvavadze საქართველო Zestaponi 04 აგვისტო, 2021
5208 ნატალია სანოძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5207 Xatuna Osiashvili საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5206 Nia Gveladze საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5205 ხატია გოგიავა საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5204 თეა გრძელიძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5203 ინა როხვაძე საქართველო ქუთაისი 04 აგვისტო, 2021
5202 Giorgi Silagadze საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად