საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5201 კახა მალაყმაძე ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5200 სოფიო ნარიმანიძე ნარიმანიძე საქართველო დუშეთი 04 აგვისტო, 2021
5199 სოფო ეზიაშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5198 Tamar Mumladze საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5197 ლენკა კიღურაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5196 ლილე გოგიჩაიშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5195 თამთა დოლიძე საქართველო ქობულეთი 04 აგვისტო, 2021
5194 ანა ფაღავა საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5193 ჯონი შავლიძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5192 ჯული როსტომაშვილი გორი 04 აგვისტო, 2021
5191 დათო მენაბდე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5190 Mari Chkonia საქართველო სამეგრელო 04 აგვისტო, 2021
5189 ანა მურვანიძე საქართველო ქუთაისი 04 აგვისტო, 2021
5188 ირაკლი ბერიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5187 დიანა თავართქილაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5186 მაია დოლიძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5185 ნინი ბერიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5184 ანა ბერიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5183 ნინი ჟღენტი საქართველო გორი 04 აგვისტო, 2021
5182 სანდრო დავითაძე საქართველო ზუგდიდი 04 აგვისტო, 2021
5181 ანა კონცელიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5180 გიორგი ბერიძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5179 ანა ლორია საქართველო გორი 04 აგვისტო, 2021
5178 Mariam Khamed თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5177 დიანა შავაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5176 ანრი დავითაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5175 გიო ბერიძე თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5174 მანმმმანანა ღვინაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5173 მარი კონიაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5172 ელენე ლობჯანიძე საქართველო ონი 04 აგვისტო, 2021
5171 ნინო ტიბუა საქართველო ზუგდიდი 04 აგვისტო, 2021
5170 ნინო ბურჯანაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5169 თამარი ტარუაშვილი საქართველო გორი 04 აგვისტო, 2021
5168 Nino Bibilashvili საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5167 მამუკა სარალიძე საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5166 ლიკა ჩიქვინიძე საქართველო ბაღდათი 04 აგვისტო, 2021
5165 ბარბარე ღამბარაშვილი ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5164 ნინი ჩუხუა საქართველო ზუგდიდი 04 აგვისტო, 2021
5163 Გიორგი Ქართლელიშვილი საქართველო Თელავი 04 აგვისტო, 2021
5162 nini revazi საქართველო გორი 04 აგვისტო, 2021
5161 მარიამ ჩხაიძე საქართველო ოზურგეთი 04 აგვისტო, 2021
5160 მათე ჩიდრაშვილი თელავი 04 აგვისტო, 2021
5159 jumber tyabladze საქართველო Chorowyu 04 აგვისტო, 2021
5158 ილენი გუჩუა საქართველო ზუგდიდი 04 აგვისტო, 2021
5157 მარიამ გოგიშვილი საქართველო tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5156 ნათია ფიცხელაური საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5155 მატვალა ფიცხელაური საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5154 ნინი ქართლელიშვილი საქართველო telavi 04 აგვისტო, 2021
5153 ნესტან ლაგვილავა Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5152 ლაურა უბილავა საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად