საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5151 ანი ჩანგელია საქართველო წალენჯიხა 04 აგვისტო, 2021
5150 ცოტნე კეკელია საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5149 სალომე უბილავა საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5148 GiorgiGamerr13 Bansjsuiaisi საქართველო Lagodexi 04 აგვისტო, 2021
5147 მარიამ ხიხაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5146 ქეთი შაინიძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5145 შალვა ლაცაბიძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5144 ქეთი ბერიაშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5143 გიორგი დუმბაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5142 ლუკა შეყლაშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5141 ქეთი ჩანადირი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5140 nik nika საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5139 ვალენტინა კუპრაში საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5138 ანრი ჭეიშვილი საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5137 ანა დანგიაშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5136 დავით ცაცანაშვილი საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5135 manana khikhadze საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5134 სალომე ჭილაშვილი თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5133 elene japharashvili საქართველო tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5132 მაკა ცაგურია საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5131 Elene Lomidze საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5130 ნანა კაპანაძე საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5129 ფატი კაპანაძე საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5128 ნანკა ჯიოშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5127 ლეილა პაჭკორია საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5126 Marine Iasagashvili საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5125 ნინი მსხვილიძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5124 მალვინს გვირჯიშვილი ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5123 Mariam Patchkoria საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5122 Xatuna Tefnadze იტალია Mantova 04 აგვისტო, 2021
5121 Anano Nozadze საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5120 მარიამ ღონიკიშვილი საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5119 მარიამ წიქორია საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5118 ლიკა ტაბატაძე საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5117 ლაშა ავალიანი საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5116 ელენე ნოზაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5115 Ana Mamalashvili საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5114 სიმონ ნოზაძე საქართველო Khashuri 04 აგვისტო, 2021
5113 მაია ღამბარაშვილი საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5112 ნათია დარბაიძე ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5111 ნიმოზ ღამბარშვილი საქართველო ხაშური 04 აგვისტო, 2021
5110 მანანა ღამბარაშვილი საქართველო Khashuri 04 აგვისტო, 2021
5109 გურამი ტაბატაძე საქართველო T'bilisi 04 აგვისტო, 2021
5108 Buxuti Oniani საქართველო ქუთაიასი 04 აგვისტო, 2021
5107 ციცინო თიგიშვილი საქართველო Khashuri 04 აგვისტო, 2021
5106 გიგი დავითაშვილი საქართველო თბლილისი 04 აგვისტო, 2021
5105 დათო ჯავახიშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5104 მარიამი გელაშვილი საქართველო tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5103 გიორგი სავიდი საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5102 ირაკლი ხარაძე საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად