საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5101 Mari Kiladze საქართველო tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5100 ეკატერინე პაპოშვილი თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5099 იულია გიორგაძე საქართველო ბათუმი 04 აგვისტო, 2021
5098 ქეთი აროშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5097 Nino Kublashvili საქართველო ზესტაფონი 04 აგვისტო, 2021
5096 მარიამ ბერიძიშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5095 ვალერია პროცივი საქართველო რუსთავი 04 აგვისტო, 2021
5094 Nia Qobalia Qobalia საქართველო ზუგდიდი 04 აგვისტო, 2021
5093 თათული კობალავა საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5092 ნანა აბაიშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5091 გიორგი მაზმიშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5090 ლუკა ზურაშვილი საქართველო ლაგოდეხი 04 აგვისტო, 2021
5089 Bachi Qoqoladze საქართველო Batumi 04 აგვისტო, 2021
5088 გიორგი ბაგაევი საქართველო გორი 04 აგვისტო, 2021
5087 ლევან ოღაძე საქართველო Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5086 ლაშა ილაშვილი საქართველო თბილისი 04 აგვისტო, 2021
5085 ლუკა ერემაძე საქართველო ზუგდიდი 04 აგვისტო, 2021
5084 ნეკა შატაკიშვილი საქართველო გორი 04 აგვისტო, 2021
5083 ქრისტინე გაბესკირია საქართველო ზუგდიდი 04 აგვისტო, 2021
5082 Sandro Tozashvili Tbilisi 04 აგვისტო, 2021
5081 ნათია ყალიჩავა საქართველო თბილისი 03 აგვისტო, 2021
5080 გიორგი ჯანდურიძე საქართველო Tbilisi 03 აგვისტო, 2021
5079 ლუკა ლეთანძე თბილისი 02 აგვისტო, 2021
5078 ლუკა გვასალია საქართველო Tbilisi 02 აგვისტო, 2021
5077 ნიკა გოგოლაძე საქართველო რუსთავი 02 აგვისტო, 2021
5076 ნატა ბარამია საქართველო Poti 02 აგვისტო, 2021
5075 ალექსანდრე ცაიშვილი საქართველო ბათუმი 02 აგვისტო, 2021
5074 მეგი ცაიშვილი საქართველო ბათუმი 02 აგვისტო, 2021
5073 nana nakashidze საქართველო batumi 01 აგვისტო, 2021
5072 mariam chimakadze საქართველო batumi 01 აგვისტო, 2021
5071 მანუჩარnu დადეშქელიანჯ საქართველო Akhmeta 30 ივლისი, 2021
5070 Davit Svanidze საქართველო Tbilisi 30 ივლისი, 2021
5069 Irakli Khurtsilava საქართველო abasha 29 ივლისი, 2021
5068 დათო კვეკვესკირი საქართველო სენაკი 29 ივლისი, 2021
5067 მიშიკო ჩოჩიქ საქართველო აბაშა 29 ივლისი, 2021
5066 ილია გაბუნია საქართველო სენაკი 29 ივლისი, 2021
5065 ნინო ხურცილავა თბილისი 29 ივლისი, 2021
5064 ამიგო ქუცურუა საქართველო სენაკი 29 ივლისი, 2021
5063 გიორგი ქოიავა საქართველო აბაშა 29 ივლისი, 2021
5062 ირაკლი ხურცილავა თბილისი 29 ივლისი, 2021
5061 NINO Kvaratskhelia საქართველო ჩხოროწყუ 29 ივლისი, 2021
5060 მარიამ ქაჯაია საქართველო თბილისი 28 ივლისი, 2021
5059 Roza Kircxalia საქართველო სენაკი 28 ივლისი, 2021
5058 ლიზი ქუთელია საქართველო სენაკი 28 ივლისი, 2021
5057 ბერდია ბეღელაძე საქართველო თბილისი 28 ივლისი, 2021
5056 lana Bitsadze საქართველო tbilisi 28 ივლისი, 2021
5055 ნათია საბიაშვილი საქართველო გორი 27 ივლისი, 2021
5054 დავით წითლანაძე საქართველო tbilisi 27 ივლისი, 2021
5053 ვერონიკა კვირკველია საქართველო სენაკი 27 ივლისი, 2021
5052 ლიკა ხარბედია საქართველო სენაკი 27 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად