საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5051 ვაჟა ხარებავა საქართველო სენაკი 27 ივლისი, 2021
5050 გელა შარტავა საქართველო თბილისი 27 ივლისი, 2021
5049 ლანა აბუთიძე საქართველო სენაკი 27 ივლისი, 2021
5048 გიო ლაშქარავა საქართველო ზუგდიდი 27 ივლისი, 2021
5047 ნინო მაისურაძე საქართველო ქუთაისი 27 ივლისი, 2021
5046 მზია აბუაშვილი საქართველო თბილისი 27 ივლისი, 2021
5045 ნია სახოკია საქართველო ფოთი 27 ივლისი, 2021
5044 ჯამბული გვარამია საქართველო სენაკი 27 ივლისი, 2021
5043 ლარისა გვარამია საქართველო სენაკი 27 ივლისი, 2021
5042 ლანა სარქისოვა საქართველო თბილისი 27 ივლისი, 2021
5041 ანი ბადალაშვილი თბილისი 27 ივლისი, 2021
5040 ანა გვაზავა აბაშა 26 ივლისი, 2021
5039 Ნათია წუწუნავა საქართველო ბაᲗუმი 26 ივლისი, 2021
5038 ანდრე რუსულაშვილი საქართველო თბილისი 26 ივლისი, 2021
5037 Ani Gvaramia საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5036 Mariam Gvasalia Gvasalia საქართველო ზუგდიდი 26 ივლისი, 2021
5035 ირაკლი გვარამია საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5034 Გიორგი Დალაქიშვილი საქართველო Თბილისი 26 ივლისი, 2021
5033 მარიამი არჩაია სენაკი 26 ივლისი, 2021
5032 mariam jojua საქართველო senaki 26 ივლისი, 2021
5031 დავითი ქიქავა საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5030 ბადრი გვარამია საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5029 მარეხი გვარამია საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5028 ლუკა ოდიშარია საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5027 გოგა გაბელია საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5026 მარი კოღუა საქართველო სენაკი 26 ივლისი, 2021
5025 ლექსო ნადიბაიძე საქართველო Gori 26 ივლისი, 2021
5024 სოფიო ტაბატაძე საქართველო თბილისი 26 ივლისი, 2021
5023 მარიამ ხარშილაძე საქართველო მარნეული 25 ივლისი, 2021
5022 ინდირა დუმბაძე საქართველო ბათუმი 25 ივლისი, 2021
5021 ელვირა მწყერაძე საქართველო თბილისი 25 ივლისი, 2021
5020 merabi tedoradze tbilisi 25 ივლისი, 2021
5019 მარიამ ირიაული საქართველო მარნეული 25 ივლისი, 2021
5018 ნინი არსენაშვილი საქართველო ახმეტა 25 ივლისი, 2021
5017 გიორგი ხუსკივაძე საქართველო თბილისი 25 ივლისი, 2021
5016 SHalva Gorgodze საქართველო Samtredia 25 ივლისი, 2021
5015 ანანო საგინაშვილი საქართველო თბილისი 25 ივლისი, 2021
5014 ვერიკო ედიშერაშვილი საქართველო თბილისი 25 ივლისი, 2021
5013 საბა პეტრიაშვილი საქართველო თბილისი 25 ივლისი, 2021
5012 გიორგი უსტიაშვილი საქართველო თბილისი 25 ივლისი, 2021
5011 სალომე მუმლაძე საქართველო თბილისი 25 ივლისი, 2021
5010 ელენე კვაშილავა საქართველო senaki 25 ივლისი, 2021
5009 Nestan Samkharadze საქართველო ჭიათურა 25 ივლისი, 2021
5008 ლიზი ჩალიგავა საქართველო სენაკი 25 ივლისი, 2021
5007 Dito Chakvetadze საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021
5006 ნინო პაქსაშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
5005 ლიზი არევაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
5004 თამარ მაისურაძე საქართველო Gori 24 ივლისი, 2021
5003 ტატო ყულიაშვილი საქართველო Gori 24 ივლისი, 2021
5002 ნუნუ კვერნაძე საქართველო ქუთაისი 24 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად