საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
5001 ანა სოლოღაშვილი საქართველო მცხეთა 24 ივლისი, 2021
5000 ამირან ბალაძე საქართველო ქობულეთი 24 ივლისი, 2021
4999 დიანა თხილაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4998 qeti baqradze საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4997 ვახო გორგოძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4996 ანი გიგაური საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4995 სალომე გიქორაშვილი საქართველო ბათუმი 24 ივლისი, 2021
4994 ანზორი კვარაცხელია საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4993 ია ჯაჭვაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4992 sandro Beridze Batumi 24 ივლისი, 2021
4991 Ana Morchiladze საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021
4990 Ana Morciladze საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021
4989 Zuri Nikolashvili Batumi 24 ივლისი, 2021
4988 Lia Davitadze საქართველო Batumi 24 ივლისი, 2021
4987 ამიკო სიხარულიძე საქართველო Batumi 24 ივლისი, 2021
4986 გიგა ცუცქირიძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4985 ანი ფეჩიშვილი ფეჩიშვილი საქართველო გორი 24 ივლისი, 2021
4984 თორნიკე კუპრაძე საქართველო ოზურგეთი 24 ივლისი, 2021
4983 Aka Modebadze საქართველო ახალციხე 24 ივლისი, 2021
4982 ნინო კვარაცხელია საქართველო ჩხოროწყუ 24 ივლისი, 2021
4981 თამთა გერგედავა საქართველო ზუგდიდი 24 ივლისი, 2021
4980 ლიკა ხარებავა საქართველო Batumi 24 ივლისი, 2021
4979 ლიკა ხალხელაური საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4978 რევაზი ქოქოშვილი ახალციხე 24 ივლისი, 2021
4977 ნატო ჯირკველიშვილი საქართველო გორი 24 ივლისი, 2021
4976 თამაზი გელცმანი საქართველო ახალციხე 24 ივლისი, 2021
4975 ლუკა ლაბაძე საქართველო ხაშური 24 ივლისი, 2021
4974 დაჩი თევზაძე საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021
4973 ნიკა ზავრადაშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4972 ქეთევანი საათაშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4971 ოთარ ქათამაძე საქართველო ქობულეთი 24 ივლისი, 2021
4970 როზა მოსია თბილისი 24 ივლისი, 2021
4969 ანი კვარაცხელია საქართველო წალებჯიხა 24 ივლისი, 2021
4968 ოთარი ბრეგაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4967 ქეთევან ფხალაძე ფხალაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4966 ივანე ქუცნიაშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4965 გიორგი თედეიშვილი საქართველო ბაღდათი 24 ივლისი, 2021
4964 ნუცა ვახტანგიშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4963 თაკო ნოდია საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4962 დარეჯან ხარზიანი თბილისი 24 ივლისი, 2021
4961 ana ivaneishvili საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4960 Iliko Basiladze საქართველო ქუთაისი 24 ივლისი, 2021
4959 lanna bitsadze საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4958 ანა კუპრაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4957 ნანა ღუღუნიშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4956 გვანცა ბიწაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4955 თამარი ჩხეიძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4954 ლანა ბიწაძე საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4953 ლიანა მინაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4952 Jemo Ioseliani საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად