საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4951 მარიამ ურთაშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4950 ომარ ოქროჭელიძე საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021
4949 გიორგი კლდიაშვილი საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4948 მარიამი ქორჩილავა საქართველო აბაშა 24 ივლისი, 2021
4947 nana ghughunishvili საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4946 gvanca bitsadze საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4945 ლანა ბიწაძე საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4944 ლანა ბიწაძე საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4943 ლანა ბიწაძე საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4942 ელენე პაიჭაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4941 ლევან მალხაზიშვილი საქართველო ხაშური 24 ივლისი, 2021
4940 თინათინ კეთილაძე საქართველო tbilisi 24 ივლისი, 2021
4939 ლუკა ცივაძე საქართველო ბათუმი 24 ივლისი, 2021
4938 ზაალი ებანოიძე ბაღდათი 24 ივლისი, 2021
4937 გიორგი ბაქრაძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4936 გიორგი გოგუა საქართველო Თბილისი 24 ივლისი, 2021
4935 დავით ნოზაძე საქართველო ქარელი 24 ივლისი, 2021
4934 მადონა მანაგაძე საქართველო ქუთაისი 24 ივლისი, 2021
4933 მარიანა მორჩაძე-ლამაზოშვილი საქართველო რუსთავი 24 ივლისი, 2021
4932 ქეთევან თავბერიძე საქართველო თბილისი 24 ივლისი, 2021
4931 Ელენე Ალანია საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021
4930 ნინო ბურჯანაძე საქართველო მცხეთა 24 ივლისი, 2021
4929 ნიკოლოზ სახოკია საქართველო Tbilisi 24 ივლისი, 2021
4928 Nana Bardavelidze საქართველო Kutaisi 24 ივლისი, 2021
4927 მარიკა გაბელია ქუთაისი 24 ივლისი, 2021
4926 ლაშა გიორგაძე ქუთაისი 24 ივლისი, 2021
4925 მარიამ ხორგუაშვილი გორი 24 ივლისი, 2021
4924 გიორგი გოდუაძე საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4923 გიორგი ჯაფარიძე საქართველო გორი 23 ივლისი, 2021
4922 Dato Beqauri საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4921 შოთიკო ბერეკაშვილი საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4920 ანა მთვარეიზს საქართველო გორი 23 ივლისი, 2021
4919 ლანა ბეციაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4918 Guram Dochanashviki საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4917 მალხაზი გოგინაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4916 Sandro Mgeladze საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4915 elenw Shartava საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4914 მაზანაშვილი მაზანაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4913 ირმა ხოსიტაშვილი საქართველო ახალციხე 23 ივლისი, 2021
4912 ნიკოლოზ ლაბაძე საქართველო ხაშური 23 ივლისი, 2021
4911 ნინო ლონჯანიძე საქართველო ონი 23 ივლისი, 2021
4910 ლაშა მელაძე საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4909 თამარი გიგინაშვილი საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4908 Irakli Kobiashvili საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4907 Giorgi Razmadze საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4906 Nikudha Darchia საქართველო ოზურგეთი 23 ივლისი, 2021
4905 levani koberidze საქართველო tbilisi 23 ივლისი, 2021
4904 რამაზი შანყულაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4903 ლუკა უსენაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4902 რეზო მსხვილიძე საქართველო ახალციხე 23 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად