საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4901 ქეთევან შონია ზუგდიდი 23 ივლისი, 2021
4900 ანა სოლომონოვი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4899 მარიამ ცეკვაშვილი ფოთი 23 ივლისი, 2021
4898 ქეთევანი მატარაძე საქართველო ფოთი 23 ივლისი, 2021
4897 Nodo Guliashvili საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4896 ნია მეტრეველი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4895 ანანო ჯანელიძე საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4894 ნინი ჯუღელი საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4893 ნია ჯანელიძე საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4892 Giorgi Geladze საქართველო გორი 23 ივლისი, 2021
4891 ლეგო ქურდაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4890 Mari Chumburidze საქართველო Zugdidi 23 ივლისი, 2021
4889 ზურაბი წურწუმია საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4888 ანი ელოევი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4887 ელენე გრიგორიანი საქართველო tbilisi 23 ივლისი, 2021
4886 ქეთი ადეიშვილი საქართველო სამტრედია 23 ივლისი, 2021
4885 ნიკა მეგულაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4884 Nini Sayevrishvili გერმანია Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4883 მაია ცაგარეიშვილი საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4882 ლუკა ლომთაძე საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4881 მაკა ნიკოლაიშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4880 გიორგი გაბუნია საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4879 ინა მაჩკალოვი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4878 მარიამ შარვაძე საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4877 ალექსანდრე გორგიშელი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4876 ანა ხელაძე საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4875 ანი ჯიქია საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4874 Saba Rusia საქართველო Foti 23 ივლისი, 2021
4873 Roma Bazadze საქართველო Poti 23 ივლისი, 2021
4872 გიგი ბურჯალიანი საქართველო ფოთი 23 ივლისი, 2021
4871 სალომე ბერიაშვილი ბერიაშვილი საქართველო მცხეთა 23 ივლისი, 2021
4870 ლიკა კუტალია საქართველო ზუგდიდი 23 ივლისი, 2021
4869 თამარი ღვინიანიძე საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4868 ცოტნე კიკაბიძე საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4867 ani ani საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4866 ვალერი დუშაშვილი საქართველო კასპი 23 ივლისი, 2021
4865 დავით არუთინიანი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4864 მარი ზედელაშვილი საქართველო სიღნაღი 23 ივლისი, 2021
4863 ანა ფუხაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4862 დათა დუმბაძე საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4861 Luka Gabitadze საქართველო ბათუმი 23 ივლისი, 2021
4860 დიანა მახარაძე საქართველო ბათუმი 23 ივლისი, 2021
4859 გოგა მუჯირი საქართველო თერჯოლ 23 ივლისი, 2021
4858 Luka Bochorishvili საქართველო Kutaisi 23 ივლისი, 2021
4857 მარიამი მელაძე საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4856 Saba Dateshidze საქართველო Kutaisi 23 ივლისი, 2021
4855 მზია ფეიქრიშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4854 ლუკა მჭედლიშვილი საქართველო რუსთავი 23 ივლისი, 2021
4853 მარიამი ქართლელიშვილი საქართველო თელავი 23 ივლისი, 2021
4852 Levan Saneblidze საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად