საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4851 მაია მექვაბიშვილი Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4850 მედეა ნასყიდაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4849 მარიამ ზაველური საქართველო რუსთავი 23 ივლისი, 2021
4848 ნინო მჭედლიშვილი საქართველო რუსთავი 23 ივლისი, 2021
4847 ანა სოხაძე საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4846 მარიამ ესიტაშვული საქართველო Telavi 23 ივლისი, 2021
4845 ეკა შერაზადიშვილი საქართველო გორი 23 ივლისი, 2021
4844 Giorgi Zurashvili საქართველო Telavi 23 ივლისი, 2021
4843 სოფო სუხაშვილი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4842 Saba Buxnikashvili საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4841 ნათია სიდამონიძე საქართველო თელავი 23 ივლისი, 2021
4840 Rati Chincharashvili საქართველო Dusheti 23 ივლისი, 2021
4839 ანრი ჯაყელიძე საქართველო ბათუმი 23 ივლისი, 2021
4838 Mariami Metskhvarishvili საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4837 გუგა ხვიჩია საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4836 რევაზი გინტური საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4835 ალიშან მაზანოვი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4834 დაჩი რევაზიშვილი საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4833 ზურა ჭანტურია საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4832 საბა ᲨაქარაᲫე ბაᲗუმი 23 ივლისი, 2021
4831 ნინო კალა საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4830 დიანა ოგანიანი საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4829 ანი ბენდელიანი საქართველო მცხეთა 23 ივლისი, 2021
4828 მარი ონიანი საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4827 ლევან ზაველური საქართველო Rustavi 23 ივლისი, 2021
4826 ეკატერინე მანია საქართველო ქუთაისი 23 ივლისი, 2021
4825 სარდლიშვილი სარდლიშვილი თბილისი 23 ივლისი, 2021
4824 სოფო წერეთელი საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4823 ნინა სურველაძე საქართველო Tbilisi 23 ივლისი, 2021
4822 მიხეილი ბუზალაძე საქართველო თბილისი 23 ივლისი, 2021
4821 ნიკა აფხაზაშვილი საქართველო გორი 23 ივლისი, 2021
4820 რომან ომაძე საქართველო გორი 23 ივლისი, 2021
4819 თემო თორდინავა საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4818 ფეიხოა OA საქართველო ქუთაისი 22 ივლისი, 2021
4817 ლუკა კოტიშაძე საქართველო ხონი 22 ივლისი, 2021
4816 დავით დანელია საქართველო Rustavi 22 ივლისი, 2021
4815 Nini Tkeshelashvili საქართველო ქუთაისი 22 ივლისი, 2021
4814 გოგუცა ნაჭყებია საქართველო წალენჯიხა 22 ივლისი, 2021
4813 ია მეტრეველი საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4812 ნინო პეტრიაშვილი ლაგოდეხი 22 ივლისი, 2021
4811 გვანცა გოგიაშვილი საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4810 მარიამ გელაშვილი საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4809 giushkaa777 fafa საქართველო ზუგდიდი 22 ივლისი, 2021
4808 მარიამ ბერძენიშვილი საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4807 ლუკა ფილია საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4806 სოფო სოფრომაძე საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4805 მარიამ ზუბიაშვილი საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4804 მაია ველიჯანაშვილი საქართველო თბილისი 22 ივლისი, 2021
4803 kuchu puchukadze საქართველო zestafoni 21 ივლისი, 2021
4802 giorgi pagava საქართველო tbilisi 21 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად