საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4801 Nika Kakhniashvili საქართველო Mtsketa 21 ივლისი, 2021
4800 საბა გაბარაშვილი საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4799 სანდრო ჩიტაია საქართველო ხობი 21 ივლისი, 2021
4798 Irine Khorava საქართველო Batumi 21 ივლისი, 2021
4797 ბადრი მემიშიში საქართველო ბათუმი 21 ივლისი, 2021
4796 მარიამ მღებრიშვილი საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4795 მაშო ნეფარიძე საქართველო tbilisi 21 ივლისი, 2021
4794 გიორგი ხარაიშვილი საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4793 გიორგი ღადუა საქართველო ხობი 21 ივლისი, 2021
4792 Tariel Guliashvili საქართველო Sachxere 21 ივლისი, 2021
4791 თამარ სულაძე საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4790 Temo Gasviani საქართველო Tbilisi 21 ივლისი, 2021
4789 ნინო მიქიაშვილი საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4788 Nino Nackhhepia საქართველო Tbilisi 21 ივლისი, 2021
4787 გიორგი პაპავა საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4786 ბუბა კურტანიძე საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4785 ნანა რუხაძე საქართველო ხობი 21 ივლისი, 2021
4784 რამო ფიჩხაია საქართველო tbilisi 21 ივლისი, 2021
4783 ვატუ კონჯარია საქართველო ხო 21 ივლისი, 2021
4782 ლევან პაპავა საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4781 ანა კალატოზი საქართველო თერჯოლა 21 ივლისი, 2021
4780 თეონა ფიჩხაია საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4779 გიორგი გოძიაშვილი საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4778 ქეთი ფიჩხაია საქართველო თბილისი 21 ივლისი, 2021
4777 zaza managadze საქართველო tbilisi 20 ივლისი, 2021
4776 ნინო გაფრინდაშვილკ საქართველო Tbilisi 20 ივლისი, 2021
4775 ანა ყველაშვილი საქართველო გორი 20 ივლისი, 2021
4774 სალომე ხუბულური საქართველო გორი 20 ივლისი, 2021
4773 მარიამი ტურაშვილუ საქართველო გორი 20 ივლისი, 2021
4772 იზა ღამბაშიძე საქართველო გორი 20 ივლისი, 2021
4771 ნინო მიდოდაშვილი საქართველო გორი 20 ივლისი, 2021
4770 მონიკა შუბლაძე საქართველო სამტრედია 20 ივლისი, 2021
4769 Beqa Sxvediani ხაშური 20 ივლისი, 2021
4768 ნინო გაბროშვილი საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4767 ლიზი ზურაბიშვილი საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4766 Elene Samxaradze საქართველო Zestafoni 20 ივლისი, 2021
4765 მარიამი დაუთაშვილი საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4764 ნონა შატბერაშვილი საქართველო Akhmeta 20 ივლისი, 2021
4763 მარიამი მამუკაშვილი საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4762 ბარბარე გიორგაძე საქართველო რუსთავი 20 ივლისი, 2021
4761 ნანუკა დელიბაშვილი საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4760 რუსუდან უერთაშვილი თბილისი 20 ივლისი, 2021
4759 ნესტანი უერთაშვილი საქართველო გარდაბანი 20 ივლისი, 2021
4758 ანა ნიკვაშვილი საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4757 მარიამ მესხია საქართველო წალენჯიხა 20 ივლისი, 2021
4756 თინიკო გელაშვილი საქართველო ხაშური 20 ივლისი, 2021
4755 giorgi pachoshvili საქართველო tbilisi 20 ივლისი, 2021
4754 ცირა აბესაძე საქართველო ჭიათურა 20 ივლისი, 2021
4753 ნათია მღებრიშვილი საქართველო გორი 20 ივლისი, 2021
4752 ბაჩუკი არველაძე საქართველო სამტრედია 20 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად