საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4751 თენგიზ ჩაჩანიძე საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4750 ანა ჩხვიმიანი საქართველო მესტია 20 ივლისი, 2021
4749 ნინო ხმიადაშვილი საქართველო Telavi 20 ივლისი, 2021
4748 მარიამ კირვალიძე საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4747 ნათია ბაზიერაშვილი საქართველო თელავი 20 ივლისი, 2021
4746 maia sharmazanashvili საქართველო telavi 20 ივლისი, 2021
4745 Nino Gabunia საქართველო თელავი 20 ივლისი, 2021
4744 ნინო არაბული საქართველო თელავი 20 ივლისი, 2021
4743 Gaioz Sauri საქართველო Gori 20 ივლისი, 2021
4742 Koba Sauri საქართველო გორი 20 ივლისი, 2021
4741 ნიკა ანდღულაძე Tbilisi 20 ივლისი, 2021
4740 ლუკა ნატროშვილი საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4739 ლუკა ნამორაძე საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4738 ანი იოსებაშვილი თბილისი 20 ივლისი, 2021
4737 ამირან კაკაურიძე საქართველო Tbilisi 20 ივლისი, 2021
4736 merab mikeladze საქართველო batumi 20 ივლისი, 2021
4735 ნინო მუთიძე ბათუმი 20 ივლისი, 2021
4734 მარიანა როგავა საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4733 ელენე ჩაჩავა ბათუმი 20 ივლისი, 2021
4732 nuca bedenashvi საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4731 sofi papaskiri papaskiri საქართველო თბილისი 20 ივლისი, 2021
4730 ანი ელიავა საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4729 თამარი სირაძე საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4728 თეა გიორგობიანი საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4727 Elene Khutsurauli საქართველო ბაღდადი 19 ივლისი, 2021
4726 ქრისტინე ბაბიაშვილი საქართველო ხაშური 19 ივლისი, 2021
4725 Maia Bondareva საქართველო Tbilisi 19 ივლისი, 2021
4724 ნინო გურეშიძე საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4723 Მარიამ Კანდელაკი საქართველო Თბილისი 19 ივლისი, 2021
4722 გელა ქიმერიძე საქართველო ხაშური 19 ივლისი, 2021
4721 ალექსანდრე ფავლენიშვილი საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4720 Zurab Samsonia საქართველო Bstumi 19 ივლისი, 2021
4719 Maka Kucia საქართველო Tbilisi 19 ივლისი, 2021
4718 გიორგი გოგიაშვილი საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4717 ანი ბაშარაძე თბილისი 19 ივლისი, 2021
4716 ვერა ხუციძე ქუთაისი 19 ივლისი, 2021
4715 ბექა ბექა საქართველო batumi 19 ივლისი, 2021
4714 Mzia Chachua Samtredia 19 ივლისი, 2021
4713 ელენე კონცელიძე საქართველო ბათუმი 19 ივლისი, 2021
4712 ნატო გელაშვილი საქართველო თელავი 19 ივლისი, 2021
4711 ქეთი ნათაძე საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4710 სალომე მაისაშვილი საქართველო გურჯაანი 19 ივლისი, 2021
4709 თინათინ ოქრომჭედლიშვილი საქართველო თბილისი 19 ივლისი, 2021
4708 ანი ხუცურაული საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4707 ნია გოგოხია საქართველო ზუგდიდი 18 ივლისი, 2021
4706 რუსუდან ჩიხრაძე საქართველო Tbilisi 18 ივლისი, 2021
4705 ბარბარე ბარბაქაძე საქართველო ხაშური 18 ივლისი, 2021
4704 elene Jelia საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4703 ნინო კაკრიაძე საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4702 შორენა ბენაშვილი საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად