საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4701 მეგი ტეფნაძე საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4700 ალეკო ბოჭოიძე Tbilisi 18 ივლისი, 2021
4699 შორენა ბუზიაშვილი საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4698 Nanuka Buziashvili საქართველო ქარელი 18 ივლისი, 2021
4697 ეკა სიხარულიძე საქართველო ჩოხატაური 18 ივლისი, 2021
4696 ქეთი გაფრინდაშვილი საქართველო ხაშური 18 ივლისი, 2021
4695 ლუკა ლილუაშვილი ქუთაისი 18 ივლისი, 2021
4694 რატი ხორგუანი საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4693 ნინო პაპავა საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4692 ილია მატიაშვილი საქართველო საგარეჯო 18 ივლისი, 2021
4691 ზაზა ჯიხოშვილი საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4690 თამუნა კაკაჩიშვილი საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4689 Cotne Lazishvili საქართველო ქობულეთი 18 ივლისი, 2021
4688 ნია ყაველაშვილი საქართველო ქუთაისი 18 ივლისი, 2021
4687 მარი დუმბაძე საქართველო Tbilisi 18 ივლისი, 2021
4686 maro kekelidzs batumi 18 ივლისი, 2021
4685 თეკლა მერკვილაძე საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4684 რეზიკო ბაჯელიძე საქართველო ბათუმი 18 ივლისი, 2021
4683 მარიამ ნადარეიშვილი საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4682 გელა თედეევი საქართველო ლაგოდეხი 18 ივლისი, 2021
4681 ნინო კაპანაძე თბილისი 18 ივლისი, 2021
4680 სვეტლანა ახალაძე საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4679 მარიამ არჩუაძე საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4678 Giorgi svanidze საქართველო batumi 18 ივლისი, 2021
4677 ელენე ასაბაშვილი საქართველო ახმეტა 18 ივლისი, 2021
4676 დარე ტუგუნიძე საქართველო თელავი 18 ივლისი, 2021
4675 ნანა ბუშელაშვილი საქართველო შილდა 18 ივლისი, 2021
4674 ანანო მჭედლიშვილი ხაშური 18 ივლისი, 2021
4673 ნათია ოსეფაშვილი საქართველო საგარეჯო 18 ივლისი, 2021
4672 ნანა თეთრკაბაშვილი თბილისი 18 ივლისი, 2021
4671 მარიამ კვერნაძე საქართველო თბილისი 18 ივლისი, 2021
4670 Mariam Abashidze საქართველო ბათუმი 18 ივლისი, 2021
4669 მიხეილ თოდუა თბილისი 18 ივლისი, 2021
4668 ლიზი უბილავა საქართველო სენაკი 17 ივლისი, 2021
4667 გიგა კობალაძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4666 Giorgi Kurcxalia საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4665 სოფიო ცხოვრებაძე თბილისი 17 ივლისი, 2021
4664 დათო გიორგაძე საქართველო ქუთაისი 17 ივლისი, 2021
4663 luka tagorashvili საქართველო kobuleti 17 ივლისი, 2021
4662 ჯანო ზოიძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4661 Giorgi Shukakidze საქართველო Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4660 გიორგი კალანდაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4659 ნია კოპალეიშვილი საქართველო ქუთაისი 17 ივლისი, 2021
4658 ლექსო გაბუნია საქართველო ქუთაისი 17 ივლისი, 2021
4657 მარიამი კასრაძე tbilisi 17 ივლისი, 2021
4656 მარიამი ხოსიაური საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4655 Anri Zaqaradze საქართველო Batumi 17 ივლისი, 2021
4654 Bartlome Dundua საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4653 დოდო ბიწაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4652 მარიამ დათუკიშვილი საქართველო რუსთავი 17 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად