საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4651 მარიამი ბარბაქაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4650 ბექა თოდუა საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4649 ანი დათუკიშვილი საქართველო რუსთავი 17 ივლისი, 2021
4648 mari revazahsvili საქართველო გორი 17 ივლისი, 2021
4647 ლაშა ფირცხალავა საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4646 აჩიკო ობგაიძე საქართველო რუსთავი 17 ივლისი, 2021
4645 დიანა შამლიდი საქართველო მარნეული 17 ივლისი, 2021
4644 სოფო ბლუაშვილი საქართველო tbilisi 17 ივლისი, 2021
4643 სალომე მერაბიშვილი საქართველო Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4642 თეიმურაზი ბუაძე საქართველო ქუთაისი 17 ივლისი, 2021
4641 გულნარა გულიაშვილი საქართველო მარნეული 17 ივლისი, 2021
4640 ლადო სამხარაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4639 დავით ზაქარაძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4638 ელენე ნემსაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4637 მარიამი შამათავა საქართველო სენაკი 17 ივლისი, 2021
4636 მარიამ ტუფურია საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4635 ნინო ხორავა საქართველო ჩხოროწყუ 17 ივლისი, 2021
4634 მაგული არჩვაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4633 giorgi giorgadze tbilisi 17 ივლისი, 2021
4632 tamuna beltadze საქართველო vani 17 ივლისი, 2021
4631 ავთანდილ ნოდარიძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4630 მარიამი ანთია საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4629 Nata Vashakmadze საქართველო ოზურგეთი 17 ივლისი, 2021
4628 ინა შახნაზაროვი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4627 Ნუგზარ Ხორავა საქართველო Თბილისი 17 ივლისი, 2021
4626 ნიკოლოზ ხორავა საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4625 სალომე ჩარგაზია ზუგდიდი 17 ივლისი, 2021
4624 მარიამ დოლიძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4623 სოფიკო ვარშანიძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4622 ბელა ბელთაძე საქართველო ვანი 17 ივლისი, 2021
4621 ქეთევან მიმინოშვილო აბაშა 17 ივლისი, 2021
4620 ირაკლი კალანდაძე საქართველო ქუთაისი 17 ივლისი, 2021
4619 ლუკა ხელაძე ვანი 17 ივლისი, 2021
4618 ნიკა ბასილაშვილი საქართველო კახეთი 17 ივლისი, 2021
4617 თამთა ხაჩიური საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4616 მარიამ გულედანი Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4615 თორნიკე ფოჩხუა საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4614 ირმა ძნელაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4613 Ketevan gobejishvili საქართველო Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4612 Giorgi Pekhshvelashvili საქართველო Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4611 ლიზი მარტიაშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4610 სესილი არსენაშვილი საქართველო თელავი 17 ივლისი, 2021
4609 სვეტა კოლოდიაჟნი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4608 ლია ბიძინაშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4607 თემო კოლოდიაჟნი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4606 მარიამ კოლოდიაჟნი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4605 რუსუდან თოდუა საქართველო Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4604 თამარ სვანიძე Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4603 ლიზი გორდეზიანი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4602 თაზო რევაზიშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად