საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4601 დაჩი რევაზიშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4600 ნანა ნიკოლოზაშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4599 ელენე პაპიაშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4598 ფოთო ხათაშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4597 ანა ნიკოლოზაშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4596 ლუკა ყადიძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4595 გია ქადიძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4594 ალექსანდრე გაბრუშიძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4593 დავით დევაძე საქართველო ბათუმი 17 ივლისი, 2021
4592 ლიზა ახალაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4591 Rolandi Shonia საქართველო Senaki 17 ივლისი, 2021
4590 ირინე ბალავაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4589 ლაშა ლილაური საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4588 სალომე სოსლაძე საქართველო Tbilisi 17 ივლისი, 2021
4587 საბა დარჩია საქართველო ოზურგეთი 17 ივლისი, 2021
4586 Giorgi Mefarishvili საქართველო Ozurgeti 17 ივლისი, 2021
4585 Gulo Endeladze საქართველო Rustavi 17 ივლისი, 2021
4584 papuna tsereteli საქართველო ჭიათურა 17 ივლისი, 2021
4583 ვაჟა გაბუნია საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4582 გვანცა სოხაძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4581 მარიკა გურგენაძე საქართველო ლანჩხუთი 17 ივლისი, 2021
4580 Mariami Jijelava საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4579 დათო ქვასროლიაშვილი საქართველო თელავი 17 ივლისი, 2021
4578 teona chixladze საქართველო წყალტუბო 17 ივლისი, 2021
4577 გიორგი ტოპოლსკი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4576 გიორგი რევაზიშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4575 maia revazishvili საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4574 კაკო ელაშვილი საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4573 ნინო კიკნაველიძე საქართველო თბილისი 17 ივლისი, 2021
4572 ანა კირცხალია საქართველო სენაკი 16 ივლისი, 2021
4571 ნიკა ბერიძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4570 Elene Dolidze საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4569 ჯაბა გედენიძე თბილისი 16 ივლისი, 2021
4568 ციცი გოგინაშვილი საქართველო გორი 16 ივლისი, 2021
4567 ელენე ჟურავლიოვა საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4566 Sofo Tskhovrebadze საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4565 ნელი კვატაშიძე საქართველო ამბროლაური 16 ივლისი, 2021
4564 Giorgi Nachkebia საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4563 მარიამი ბოსტოღანაშვილი საქართველო გურჯაანი 16 ივლისი, 2021
4562 ალექსი კიკალიშვილი საქართველო მარტვილი 16 ივლისი, 2021
4561 ანა ჭელიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4560 თეკლა თოლორდავა საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4559 giorgi martiashvili საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4558 ეკ ეკ საქართველო Თბილისი 16 ივლისი, 2021
4557 სალომე კოკილაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4556 ელენა ლაგვილავა საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4555 თამარი პაპიაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4554 დიანა გვარიშვილი ამერიკის შეერთებული შტატები ნიუ იორკი 16 ივლისი, 2021
4553 აკაკი ნიორაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4552 ზვიადი ჩანქსელიანი საქართველო ლენტეხი 16 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად