საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4551 ანა ბუაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4550 ნინი კოხრეიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4549 ნინი მახარაძე არგენტინა ჩოხატაური 16 ივლისი, 2021
4548 ნინო ხულელიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4547 zurab khutsishvili საქართველო tbilisi 16 ივლისი, 2021
4546 გიორგი მაღლაკელიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4545 Gurami Khachidze საქართველო Qutaisi 16 ივლისი, 2021
4544 ლია ჯანაშვილი დედოფლისწყარო 16 ივლისი, 2021
4543 მაიკო აფაქიძე საქართველო ლენტეხი 16 ივლისი, 2021
4542 ირმა შველიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4541 ნიკოლოზ ასპანიძე საქართველო tbilisi 16 ივლისი, 2021
4540 Nino japiashvili japiashvili საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4539 თამარ მუმლაძე საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4538 mariam silagadze საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4537 ლაურა ვალიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4536 არჩილი კობახიძე საქართველო რუსთავი 16 ივლისი, 2021
4535 ვიკა მინაშვილი საქართველო ქუთაისი 16 ივლისი, 2021
4534 ინგა ქამაშიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4533 Mariam Tsiklauri საქართველო ვაზისუბანი 16 ივლისი, 2021
4532 Ნინო ᲜოდარიᲨვილი საქართველო Თბილისი 16 ივლისი, 2021
4531 Მარი ᲙოᲨაᲫდ საქართველო Თბილისი 16 ივლისი, 2021
4530 ირაკლი ქაჯაია საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4529 საბა ხითარიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4528 ია მუმლაძე საქართველო ოზურგეთი 16 ივლისი, 2021
4527 ნათია შარვაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4526 დაჩი შენგელია საქართველო სამტრედია 16 ივლისი, 2021
4525 სალომე არჩაია საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4524 თეონა ოსეფაშვილი საქართველო ქუთაისი 16 ივლისი, 2021
4523 ნათია მახაჭაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4522 ლერა ვალიევა საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4521 სალომე სალბიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4520 ნიკა ზოიძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4519 ელენე მეგრელიშვილი თელავი 16 ივლისი, 2021
4518 თორნიკე ზარანდია საქართველო ზუგდიდი 16 ივლისი, 2021
4517 სერჟიკა ხაჩატურიანი საქართველო ახალციხე 16 ივლისი, 2021
4516 ნათია გეგეშიძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4515 ირაკლი ბიგვავა საქართველო ზუგდიდი 16 ივლისი, 2021
4514 ნატალია ვასილევნა საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4513 მალხაზ გვიდიანი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4512 giorgi liparteliani საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4511 ეკა ბენდელიანი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4510 ნათია ხიზანაიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4509 Elisabed Jokhadze საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4508 შორენა მაკასარაშვილი საქართველო ლაგოდეხი 16 ივლისი, 2021
4507 ნიკოლოზ ბაგრატიონი საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4506 მარიამ გიორგობიანი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4505 გია ბოტკოველი საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4504 მამუკა ყულჯანიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4503 ქეთი ლომაძე საქართველო ოზურგეთი 16 ივლისი, 2021
4502 ანა ტერაშვილი საქართველო გორი 16 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად