საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4501 მარიამ მეტრეველი თბილისი 16 ივლისი, 2021
4500 გვანცა გიგიტაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4499 ხალიანა ოქროსიშვილი საქართველო გორი 16 ივლისი, 2021
4498 ეკა მიქაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4497 ანრი მანველიძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4496 თამთა ბრუნჯაძე ბრუნჯაძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4495 Salome Chochishvili საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4494 ციცო მეგრელიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4493 ანა ბაჩიაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4492 გიორგი სიხარულიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4491 ვიკა ალექსიძე საქართველო tbilisi 16 ივლისი, 2021
4490 გიორგი მელიქიშვილი საქართველო ქუთაისი 16 ივლისი, 2021
4489 სოსო ლეკიაშვილი საქართველო სიღნაღი 16 ივლისი, 2021
4488 nino gorozia საქართველო tbilisi 16 ივლისი, 2021
4487 Abo Abuladze საქართველო ახმეტა 16 ივლისი, 2021
4486 დალი შაშვიაშვილი საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4485 mariami bibileishvili bibileishvili საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4484 ირაკლი აქირთავა საქართველო Samtredia 16 ივლისი, 2021
4483 Иосеб Есебуа საქართველო ზუგდიდი 16 ივლისი, 2021
4482 ანი გეთია საქართველო ზუგდიდი 16 ივლისი, 2021
4481 ნიკა ყიფშიძე საქართველო Rustavi 16 ივლისი, 2021
4480 ინა ჩხენკელი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4479 omari janelidze საქართველო samtredia 16 ივლისი, 2021
4478 ბექა ჯანელიძე საქართველო სამტრედია 16 ივლისი, 2021
4477 ნანი ჩხენკელი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4476 მათე გუგუჩია საქართველო ზუგდიდი 16 ივლისი, 2021
4475 გიორგი გელიაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4474 ნათია გოზალიშვილი ლაგოდეხი 16 ივლისი, 2021
4473 Revaz Gabidzashvili საქართველო Bolnisi 16 ივლისი, 2021
4472 გიორგი ჯანელიძე საქართველო სამტრედია 16 ივლისი, 2021
4471 ანასტასია კერესელიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4470 ლიზი მაღალდაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4469 გვანცა მაღრაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4468 ზურაბი სამადაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4467 მარიამ გვენეტაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4466 რევაზი ლაზიშვილი საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4465 giorgi jirashvili საქართველო tbilisi 16 ივლისი, 2021
4464 ელენე მენაბდე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4463 ანა ქარდავა საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4462 ანრი მეტრეველი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4461 ირა ბენაშვილი საქართველო სიღნაღი 16 ივლისი, 2021
4460 მაია გოცირიძე საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4459 ნონა ბასილაძე საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4458 ემა ჯოჯუა საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4457 გიგა ბერუაშვილი საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4456 დავით კიკვაძე საქართველო ოზურგეთი 16 ივლისი, 2021
4455 ნინა ანთაძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4454 ნათია ლეფსვერიძე-ქიტაშვილი ლეფსვერიძე-ქიტაშვილი საქართველო ახმეტა 16 ივლისი, 2021
4453 nini tsintsadze საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4452 მარიამ არჩუაძე საქართველო საგარეჯო 16 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად