საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4451 ბადრი მაისურაძე საქართველო ახმეტა 16 ივლისი, 2021
4450 ნატალია მაისურაძე რუსთავი 16 ივლისი, 2021
4449 ბელა ბოტკოველი საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4448 Saba Chigogidze საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4447 დურდანა შახმურადოვა თბილისი 16 ივლისი, 2021
4446 მაია აბულაძე საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4445 თამარი კონცელიძე თბილისი 16 ივლისი, 2021
4444 ნინი გარსევნიშვილი საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4443 დონა მეგრელიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4442 გიორგი Კაკოჩაშვილი საქართველო Ზესტაფონი 16 ივლისი, 2021
4441 მარიამი ჯაფარიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4440 კონსტანტინე ნოზაძე საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4439 ელგუჯა ჩოგაძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4438 თინა დედაბრიშვილი თელავი 16 ივლისი, 2021
4437 ეკა ლომიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4436 ალეკსანდრე ჩუბინიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4435 გუკა ქანთარია საქართველო ზუგდიდი 16 ივლისი, 2021
4434 თამაზ საჩიშვილი საქართველო Telavi 16 ივლისი, 2021
4433 მარინა ბაქრაძე საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4432 როინი აბაშიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4431 შოთა დუმბაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4430 მამამაკამაკა დედაბრიშვილი საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4429 გიორგი ზაქარაძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4428 Nikoloz Yipshidze საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4427 ია იაკობიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4426 ნიტა ელენე ტაბიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4425 მარიამი ჩინჩალაძე საქართველო ზესტაფონი 16 ივლისი, 2021
4424 ლევან შარვაძე თბილისი 16 ივლისი, 2021
4423 თინა ცირდავა საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4422 maia mikadze საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4421 ნინი ჭყონია საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4420 giorgi devidze საქართველო qutaisi 16 ივლისი, 2021
4419 აკო ნარიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4418 ზურაბ ხუციძე საქართველო ქუთაისი 16 ივლისი, 2021
4417 ლიკა მაისურაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4416 შოთა მირიანაშვილი თბილისი 16 ივლისი, 2021
4415 nini chachua საქართველო ქუთაისი 16 ივლისი, 2021
4414 თამთა ბექაური საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4413 ელენე ფანჯაკიძე თბილისი 16 ივლისი, 2021
4412 ელენე გარდავა საქართველო ზუგდიდი 16 ივლისი, 2021
4411 თამრიკო დოლიკაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4410 ეᲗერ დოლიკაᲨვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4409 ნია ჯანელიძე საქართველო tbilisi 16 ივლისი, 2021
4408 ნიკა მახათაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4407 Lizi tsartsidze საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4406 სალომე შავაძე საქართველო თელავი 16 ივლისი, 2021
4405 ელენე გოცირიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4404 მარიამ იმერლიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4403 მარიამ მიქელაძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4402 ეკა შავაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად