საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4401 Nino Kapanade საქართველო Tbilisi 16 ივლისი, 2021
4400 გიორგი ვაშაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4399 Go.saltkhutsishvili სალთხუციშვილი გელა სალთხუციშვილი გელა საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4398 ეთო ქიტიაშვილი საქართველო ხაშური 16 ივლისი, 2021
4397 დიეგო ჯაჭვლიანი საქართველო თბილსიი 16 ივლისი, 2021
4396 ნინო თოთლაძე საქართველო ქარელი 16 ივლისი, 2021
4395 ბესო თოთლაძე საქართველო ქარელი 16 ივლისი, 2021
4394 მარიკა თიბილიაშვილი საქართველო ქარელი 16 ივლისი, 2021
4393 თეონა გარსევანიშვილკ საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4392 ანა ძირკვაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4391 ლალი ნატროშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4390 Elene kokarui საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4389 ედიშერი ედიშერაშვილი საქართველო მცხეთა 16 ივლისი, 2021
4388 Elene Patarkalishvili საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4387 ლაშა არაქელოვი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4386 გვანცა ძამუკაშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4385 ია შიხაშვილი საქართველო რუსთავი 16 ივლისი, 2021
4384 მარიამ ნატრაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4383 Soso Chinchaladze საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4382 ვანო ქავთარაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4381 ირაკლი მხატვარი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4380 ამანდა მიქელაძე საქართველო ქობულეთი 16 ივლისი, 2021
4379 ვაჟა შაშვიაშვილი თელავი 16 ივლისი, 2021
4378 ლალი დოჯურიშვილი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4377 მანანა ხეცირიანი საქართველო ბაღდათი 16 ივლისი, 2021
4376 არიადნა ჯინჭარაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4375 ანა ჩივაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4374 ნანული ჯაჭვლიანი საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4373 ანა უგრეხელიძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4372 მარიამ ნადირაძე საქართველო samtredia 16 ივლისი, 2021
4371 Roma Tavkhelidze საქართველო Qutaisi 16 ივლისი, 2021
4370 ნიკა მალაყმაძე საქართველო ბათუმი 16 ივლისი, 2021
4369 სალომე ჯინჭარაძე საქართველო თბილისი 16 ივლისი, 2021
4368 გიორგი ხაჩიძე საქართველო ქუთისი 15 ივლისი, 2021
4367 ნანა ნერსეზაშვილი საქართველო ლაგოდეხი 15 ივლისი, 2021
4366 merabi dolidze საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4365 ხათუნა მიქელაძე საქართველო ასპიყ 15 ივლისი, 2021
4364 Alpezi Tskepladze საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4363 ლარისა ზარანდია საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4362 დავით ხუნდაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4361 თეონა ჩუბინიძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4360 ლაშა ბელქანია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4359 თაბუკა შონია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4358 ელენე ღაჭავა საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4357 ლიკა სიხარულიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4356 saba sulava საქართველო rustavi 15 ივლისი, 2021
4355 ალექსანდრე ალიაშვილი საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4354 სალომე გოგუაძე გორი 15 ივლისი, 2021
4353 ხათუნა ცაავა თბილისი 15 ივლისი, 2021
4352 GIO KILADZE TBILISI 15 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად