საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4351 ანი ლომიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4350 დათო სულიაური საქართველო ყაზბეგი 15 ივლისი, 2021
4349 გიორგი ჟიჟიაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4348 ელენე ლოცულაშვილი საქართველო tbilisi 15 ივლისი, 2021
4347 ნინო დემინაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4346 qeti gvalia gvalia საქართველო Poti 15 ივლისი, 2021
4345 ანა ვალიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4344 თინათინ კოპაძე საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4343 ნოდარ დათაშვილი საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4342 Giorgi Burduli საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4341 შოთა ხიზანიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4340 Iveta Gogava საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4339 ანა ჯღამაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4338 საქართველო Თბილისი 15 ივლისი, 2021
4337 ნინი ბურდული საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4336 ვიკა წერელოვი საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4335 მარიამ ბოლოთაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4334 ნათია ქოქოშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4333 Anano Giorgadze საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4332 სოსო ჯავშანაშვილი თბილისი 15 ივლისი, 2021
4331 სპარტაკი ქოქოშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4330 ქეთევან ქოქოშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4329 ალექსანდრე კრიჟანოვსკი თბილისი 15 ივლისი, 2021
4328 ლამია მუსტაფაევა საქართველო გარდაბანი 15 ივლისი, 2021
4327 გრიგოლ კურკოედოვი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4326 ნიკა ანდღულაძე საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4325 ალექსანდრე ხორხომელიძე საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4324 levani Beqauri Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4323 ქეთევანი დოლიკაშვილი თბილისი 15 ივლისი, 2021
4322 მარია გიგაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4321 მარი ნოზაძე საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4320 ვახო წენგუაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4319 ეკა მაისურაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4318 Mancho Maisuradze საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4317 ნინო იაკობიძე საქართველო ჭიათურა 15 ივლისი, 2021
4316 თამარი დოლიკაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4315 მარიამ ყიფიანი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4314 მარი იახტნიშვილი საქართველო შილდა 15 ივლისი, 2021
4313 თათული წენგუაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4312 მარიამი კაპანაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4311 ნანა ურიდია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4310 მარიამ ცაგარელი თბილისი 15 ივლისი, 2021
4309 თათია ხვედელიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4308 თეკლა ბუშელაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4307 ლადო კუროშვილი საქართველო ყვარელი 15 ივლისი, 2021
4306 მარიეტა ცაავა საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4305 დაჩი ალასანია საქართველო tbilisi 15 ივლისი, 2021
4304 ნინო ჩაგუნავა საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4303 ნიკა ბარაბაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4302 მედეა ცაავა საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად