საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4301 Juna Oqropiridze საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4300 იანა შოშიაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4299 barbare martiashvili საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4298 ანანო ოქიტაშვილი საქართველო tbilisi 15 ივლისი, 2021
4297 tamari martiashvili Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4296 tazo XaxalaShvili საქართველო Xaragauli 15 ივლისი, 2021
4295 თენგო ორაავილი საქართველო ხაშური 15 ივლისი, 2021
4294 Mamuka Jalagonia საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4293 ნინი ლაშქარეიშვილო საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4292 ნიკო ბოლქვაძე საქართველო batumi 15 ივლისი, 2021
4291 მადონა პაპუნაიშვილი საქართველო ქობულეთი 15 ივლისი, 2021
4290 ილონა ურიდია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4289 გიორგი ხალიბეგაშვილი საქართველო კასპი 15 ივლისი, 2021
4288 Zura Kvashilava საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4287 ვერიკო ბალიაშვილი საქართველო Gori 15 ივლისი, 2021
4286 თამარ აზალაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4285 გიორგი აფციაური საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4284 ნინო ჭაღოშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4283 დიმიტრი ლომოური საქართველო ყვარელი 15 ივლისი, 2021
4282 სანდრა გუმბერიძე საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4281 კოკა მაჭავარიანი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4280 სოფიო სებისკვერაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4279 ეკა ზარქუა საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4278 ნინო კაპანაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4277 Vika Kharitonashvili საქართველო Akhmeta 15 ივლისი, 2021
4276 saba murghulia საქართველო rustavi 15 ივლისი, 2021
4275 ნათია ახვლედიანი საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4274 თეონა ბუგიანიშვილი rustavi 15 ივლისი, 2021
4273 Nino Uridia საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4272 Mari Shanava საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4271 მანუელა ურიდია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4270 მეგი გუჩუა tbilisi 15 ივლისი, 2021
4269 giorgi supatashvili საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4268 Zura Peranidze საქართველო Qutaisi 15 ივლისი, 2021
4267 საბა ჭუმბურიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4266 გიორგი ჩიქოვანი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4265 გიორგი ბაჩიაშვილი საქართველო თელავი 15 ივლისი, 2021
4264 mari Chilaia საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4263 ინა შახნაზაროვი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4262 ნია ქარელი საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4261 Lana Dighonadze საქართველო Kutarisi 15 ივლისი, 2021
4260 Mariam Khubashvili საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4259 იოსებ პერტაია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4258 Levani Zakariadze საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4257 Saba Msxaladze საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4256 გურამი ზავრაშვილი საქართველო გურჯაანი 15 ივლისი, 2021
4255 ნიტა კახნიაშვილი საქართველო ზესტაფონი 15 ივლისი, 2021
4254 ცოტნე ღუღუნიშვილი საქართველო ჭიათურა 15 ივლისი, 2021
4253 Misho Kokhreidze საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4252 ხათუნა ნახუცრიშვილი საქართველო რუსთავი 15 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად