საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4251 თამარ გოგიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4250 Nino Nakhucrishvili საქართველო რუსთავი 15 ივლისი, 2021
4249 ანი ჩუბინიძე ოზურგეთი 15 ივლისი, 2021
4248 ნიკოლოზ ნათელაშვილი საქართველო დედოფლისწყარო 15 ივლისი, 2021
4247 ეკატერინე გოქაძე საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4246 ლევან ჯავახაძე საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4245 რევაზი ოზბეთელაშვილი საქართველო ქ.დედოფლისწყარო 15 ივლისი, 2021
4244 Თამარი Ქობულაძე საქართველო Ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4243 მარიამ კოხრეიძე საქართველო სამტრედია 15 ივლისი, 2021
4242 ლიკა Jvarsheishvili საქართველო სამტრედია 15 ივლისი, 2021
4241 ლანა კოხრეიძე საქართველო სამტრედია 15 ივლისი, 2021
4240 ირმა ჯვარშეიშვილი სამტრედია 15 ივლისი, 2021
4239 Teo Tsnobiladze საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4238 მაია კოკოჩაშვილი თბილისი 15 ივლისი, 2021
4237 nanu kupradze kupradze საქართველო რუსთავი 15 ივლისი, 2021
4236 საბა შოშიაშვილი საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4235 გიორგი ორბელაშვილი საქართველო კასპი 15 ივლისი, 2021
4234 ქრისტინა საჯაია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4233 natali tsatsiashvili საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4232 ლაშა ჩოხარაძე საქართველო Batumi 15 ივლისი, 2021
4231 ნინი ცისკარაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4230 ლიზა ასანიძე საქართველო ჭიათურა 15 ივლისი, 2021
4229 ელენა მამუკაშვილი საქართველო თელავი 15 ივლისი, 2021
4228 მარიამ შენგელია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4227 ანა ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4226 სუზანა ხასაია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4225 ანა ბლიაძე საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4224 ზურაბ ესაიაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4223 Nini Chabashvili საქართველო სიღნაღი 15 ივლისი, 2021
4222 მარიამი დვალიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4221 მანანა ბურჭულაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4220 Takko tsatsiashvili საქართველო Gori 15 ივლისი, 2021
4219 მარიამი ომიაძე საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4218 ანანო ქველაძე საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4217 ვიკა სხულუხია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4216 ვიკა სხულუხია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4215 გიორგი მალხაზიანი საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4214 გიორგი ნუცუბიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4213 ნინო წულაია საქართველო მცხეთა 15 ივლისი, 2021
4212 ნიკოლოზი წულაია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4211 ნანა ბარდაველიძე საქართველო ქუათაისი 15 ივლისი, 2021
4210 ლევან დონაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4209 Tamta Gordeziani საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4208 Ნინო Გახოკია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4207 ნინი ნინი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4206 ლაშა მიმინოშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4205 ლიზა მიმინოშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4204 neliko kharazishvili ხაშური 15 ივლისი, 2021
4203 მამუკა ამირანაშვილი საქართველო თელავი 15 ივლისი, 2021
4202 ეკატერინე ბრეგვაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად