საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4201 მარიამი კვანტალიანი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4200 Saba Khurtsidze საქართველო Kutaisi 15 ივლისი, 2021
4199 nino omiadze საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4198 ლუკა გიორგაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4197 ნატა ნიკოლეიშვილი რუსთავი 15 ივლისი, 2021
4196 ანი სიმონიშვილი საქართველო signagi 15 ივლისი, 2021
4195 Luka Mazmishvili საქართველო Gori 15 ივლისი, 2021
4194 nino chavchavadze საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4193 იეგანა ჯამალოვა საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4192 ანნა გოგლიჩიძე Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4191 ნათია ტოროტაძე საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4190 სალომე მინასიანი საქართველო ხაშური 15 ივლისი, 2021
4189 ქრისტინა ომიაძე საქართველო tbilisi 15 ივლისი, 2021
4188 მარიამ მანჯავიძე საქართველო ხარაგაული 15 ივლისი, 2021
4187 ცოტნე გორთამაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4186 თამარი კევლიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4185 თამარა ბუწანკალური საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4184 ანასტასია დანელია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4183 თეონა ჯანაშია საქართველო თელავი 15 ივლისი, 2021
4182 გივი გულორდავა საქართველო ფოთი 15 ივლისი, 2021
4181 მანანა გულორდავა საქართველო ფოთი 15 ივლისი, 2021
4180 ვაჟა ხუცურაული საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4179 irakli Jiqidze საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4178 ნია ცერცვაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4177 ნინო ლობჯანიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4176 ლიზი უბილავა საქართველო სენაკი 15 ივლისი, 2021
4175 eka lashqarava საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4174 გიორგი გვენეტაძე საქართველო kutaysi 15 ივლისი, 2021
4173 gocha abashidze საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4172 ეთერ შერგელაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4171 ელენე შერგელაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4170 ნინო ურიადმყოფელი საქართველო ზესტაფონი 15 ივლისი, 2021
4169 ქეთი ლაბაძე საქართველო ზესტაფონი 15 ივლისი, 2021
4168 გიორგი ახვლედიანი საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4167 გიორგი სეხნიაშვილი საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4166 გიორგი კოტიშაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4165 Ani Lamazoshvili საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4164 აჩიკო წაქაძე საქართველო ბაღდათი 15 ივლისი, 2021
4163 ბარბარე ბექაური საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4162 ნიკა ზაქარაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4161 რუსუდან ოქრომელიძე საქართველო ახალციხე 15 ივლისი, 2021
4160 ვიქტორია პერტაია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4159 ნიკუშა გოგოლი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4158 მაია სანაია საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4157 მაია დუმბაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4156 ვანიკო ჩონგურაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4155 მაკო სანაია საქართველო სენაკი 15 ივლისი, 2021
4154 სოფიკო კაკალაძე საქართველო ქობულეთი 15 ივლისი, 2021
4153 სოფიკო კარალიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4152 გულადი ბენდელიანი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად