საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4151 დალი კოპალეიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4150 გიორგი ლომსაძე საქართველო khashuri 15 ივლისი, 2021
4149 ნიკა შავაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4148 გიორგი ჯინჭარაძე საქართველო ოზურგეთი 15 ივლისი, 2021
4147 მახო ჯოლოხავა საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4146 ანი ლიპარტელიანი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4145 Nini Saganelidze საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4144 თეკლა ვაჭარაძე ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4143 Saba Kutchasvili საქართველო Sach'khere 15 ივლისი, 2021
4142 სალომე სხილაძე თბილისი 15 ივლისი, 2021
4141 nika pxakadze საქართველო tbilisi 15 ივლისი, 2021
4140 სანდრო გელეშიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4139 ქეთი ირემაძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4138 მარიამ მინდიაშვილი საქართველო გორი 15 ივლისი, 2021
4137 მარიამ დანელიშვილი საქართველო თელავი 15 ივლისი, 2021
4136 Ლიკა Ოსეფაშვილი საქართველო Ყვარელი 15 ივლისი, 2021
4135 ნინი ნებიერიძე თბილისი 15 ივლისი, 2021
4134 Vaxtang Gomelauri საქართველო Tbilisi 15 ივლისი, 2021
4133 ნინო გიორგაძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4132 ეთერი ფოლადიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4131 ლიკა დადაჰავა საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4130 ლუკა წიქორიძე საქართველო ქუთაისი 15 ივლისი, 2021
4129 nika gaprindashvili საქართველო tbilisi 15 ივლისი, 2021
4128 ლიზი ნათელაშვილი საქართველო მცხეთა 15 ივლისი, 2021
4127 დიანა ბოდაველი საქართველო ახმეტა 15 ივლისი, 2021
4126 მარიამ გოგოლაშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4125 მაია ახალაძე საქართველო Batumi 15 ივლისი, 2021
4124 გიგა ნავროზაშვილი საქართველო ყვარელი 15 ივლისი, 2021
4123 ელა სულამანიძე საქართველო Tkibuli 15 ივლისი, 2021
4122 nika nikvashvili საქართველო rustavi 15 ივლისი, 2021
4121 გვანცა ჩალხაძე საქართველო სურამი 15 ივლისი, 2021
4120 ნინო გრემელაშვილი საქართველო თელავი 15 ივლისი, 2021
4119 gvanca dedopalidze საქართველო ქობულეთი 15 ივლისი, 2021
4118 ზურა სამნიძე საქართველო ბათუმი 15 ივლისი, 2021
4117 გიორგი გოგიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4116 ანი დვალიშვილი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4115 ეკატერინე დიასამიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4114 ნინო ხაჩატუროვი საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4113 გიორგი ზანქაიძე თელავი 15 ივლისი, 2021
4112 ნუცა ცირეკიძე საქართველო თბილისი 15 ივლისი, 2021
4111 სალომე კენჭუაშვილი თბილისი 15 ივლისი, 2021
4110 საბა მახარაძე საქართველო ქობულეთი 15 ივლისი, 2021
4109 თამთა კეთილაძე საქართველო ლაგოდეხი 15 ივლისი, 2021
4108 ხათუნა ელყანაშვილი საქართველო რუსთავი 15 ივლისი, 2021
4107 Beso Kokoshashvili საქართველო Telavi 15 ივლისი, 2021
4106 ლაშა ქემაშვილი Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4105 გიგა გოგიტაური საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
4104 ნანა ხურციძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
4103 ამირანი ბლიაძე საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
4102 Liza Shariashvili Rustavi 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად