საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4101 თამუნა ჩოგაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
4100 ნინი ქერაშვილი საქართველო წნორი 14 ივლისი, 2021
4099 მარიამ ტაბიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4098 ლიკა ბილანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4097 Ninuca Bariashvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4096 ნიკა ბუჟღულაშვილი საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
4095 მარიამი ხორავა საქართველო აბაშა 14 ივლისი, 2021
4094 merqb rusishvili საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
4093 დავით ჭანტურია საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
4092 მარინე წიკლაური საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4091 Nika Melnikovi ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
4090 ელგუჯა ჯოლოხავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4089 ანა კირვალიძე საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
4088 ნინო ლორთქიფანიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
4087 ირმა ნასყიდაშვილი საქართველო Sighnaghi 14 ივლისი, 2021
4086 ნაირა ისაიანი საქართველო თბილიდი 14 ივლისი, 2021
4085 luka qebadze gori 14 ივლისი, 2021
4084 ნინო დემეტრაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4083 ბექა კუპატაძე საქართველო ჭიათურა 14 ივლისი, 2021
4082 Giorgi Gagnidze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4081 ლიზა ლაზარაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4080 ელენე გოლავა საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
4079 irakli tsiklauri საქართველო მცხეთა 14 ივლისი, 2021
4078 ივეტა პაპუაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
4077 ლილი რაზმაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4076 ლიზი ზურაბიანი საქართველო წყალტუბო 14 ივლისი, 2021
4075 მერი ლომიძე საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
4074 Anna Pankvelashvili Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4073 ბაჩო ყაჩმაზაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
4072 დავითი დვალიძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
4071 ოᲗარი კაკალაᲨვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4070 ლიზი ნოზაძე საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
4069 გიორგი იუკურიძე საქართველო Telavi 14 ივლისი, 2021
4068 მარიამ იუკურიძე საქართველო Telavi 14 ივლისი, 2021
4067 ნიკა იუკურიძე საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
4066 ანა შარმიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4065 ანი კობახიძე Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4064 Nino Jvarsheishvili Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4063 Temo kheladze kheladze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4062 თამარ გურეშიძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
4061 ქეთევან ქრისტესიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4060 მირანდა გერლიანი საქართველო Signagi 14 ივლისი, 2021
4059 სულხანი ნატარიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4058 mariam vadachkoria საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4057 საბა ჩაკვეტაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4056 ნოდარ ბეჟიტაშვილი საქართველო კასპი 14 ივლისი, 2021
4055 ჯულია მელითაური საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
4054 Nika Woweria საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
4053 მაცაცო თოიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4052 თეკლე ტვილდიანი თბილისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად