საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4051 dachi alkhazishvili საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
4050 Avto Doinjashvili საქართველო Akhmeta 14 ივლისი, 2021
4049 Lia Mchedlishvili Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4048 nika kvachadze საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
4047 თამარ სხილაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
4046 ანანო ბანძელაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4045 Elizaveta Gogodze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4044 ილია ვეკუა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
4043 სტელა ჩერტოვი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4042 elene chimakadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4041 Giorgi Qeburia საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4040 ლოლიტა გაბუნია ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
4039 Lasha Beridze Batumi 14 ივლისი, 2021
4038 ანანო ხაბაზიშვილი გურჯაანი 14 ივლისი, 2021
4037 მარიამ ლუტიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4036 eka chiteishvili საქართველო samtredia 14 ივლისი, 2021
4035 Nini Beridze საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
4034 თათია არველაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4033 Kato Kvinikadze Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4032 Sl Tadiashvili Tadiashvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4031 Luka Shavadze საქართველო Telavi 14 ივლისი, 2021
4030 Luka Beridze საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
4029 ნიკოლოზ კიწმარიშვილი საქართველო samtredia 14 ივლისი, 2021
4028 Nika Beglarishvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4027 Nini Xalvashi საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
4026 გიორგი ზარდიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4025 მაკო ქოჩიაშვილი საქართველო თერჯოლა 14 ივლისი, 2021
4024 ლუკა ბოკუჩავა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
4023 მიხეილ გიორგაძე საქართველო ოზურგეთი 14 ივლისი, 2021
4022 მარი გოზალიშვილი საქართველო ახალციხე 14 ივლისი, 2021
4021 დაჩი ჩინჩალაძე საქართველო ახალციხე 14 ივლისი, 2021
4020 Anna Gamdlishvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4019 ლორა ხვიჩია ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
4018 მარინე პეტაშვილი საქართველო ახალციხე 14 ივლისი, 2021
4017 ლიზი ფერიაშვილი სეული 14 ივლისი, 2021
4016 მიშო პაპავა ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
4015 Sofia Katamadze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4014 გიგა ხითარიშვილი საქართველო ახალციხე 14 ივლისი, 2021
4013 მარი ყულჯანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4012 Nini Maghradze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4011 კახი გაბრიჭიძე გაბრიჭიძე Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4010 მარიამი თათრიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4009 ანა კამკამიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4008 ანჟელა მოლაშხია საქართველო ზუგდიდ 14 ივლისი, 2021
4007 ნანა პავლიაშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
4006 გივი ბაბუნაშვილი საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
4005 ლუკა მამულაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4004 თათია კალანდია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
4003 ლილე ქურდაძე საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
4002 ლუკა ბურდული საქართველო დედოფლის წყარო 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად