საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
4001 ანა პეტრიაშვილი საქართველო თბილი 14 ივლისი, 2021
4000 zauri zarnadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3999 ლალი მეკოკიშვილი საქართველო საგარეჯო 14 ივლისი, 2021
3998 Bacho Kharkhelauri დედოფლისწყარო 14 ივლისი, 2021
3997 დარეჯან სილაგავა საქართველო მარტვილი 14 ივლისი, 2021
3996 ლუკა ხარხელაური საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3995 დიანა ხარაიშვილი საქართველო ადიგენის მუნიციპალიტეტი 14 ივლისი, 2021
3994 იოანე ბერეკაშვილი ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3993 ნონა ჯალიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3992 საბა კობაიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3991 ელისაბედ ხვისტანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3990 თამარ ხარხელაური საქართველო დედოფლისწყარო 14 ივლისი, 2021
3989 ნინი გოქაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3988 ქეთევან ხარძიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3987 ცოტნე რატიანი საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3986 ოთარ შუკაკიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3985 ხატია ძაგანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3984 ია ქურდიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3983 მარიამ ქავთარაძე ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3982 გვანცა გუმბერიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3981 marishka tsiklauri საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3980 გუბაზ შონია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3979 ლიკა გარსევანიშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3978 ნაზი ქოშატაშიან საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3977 სოსო კვანტალიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3976 თამარი შავაძე საქართველო თელავო 14 ივლისი, 2021
3975 ტატო ტატინაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3974 ამინა ტოხოსაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3973 ნიკოლოზ ნიკოლაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3972 გიორგი ახვლედიანი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3971 ბელა თანდილაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3970 დავით ფეტელავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3969 გიორგი ჯიქია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3968 ლალი ქაჯაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3967 ია მეტრეველი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3966 ნია აბულაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3965 მარიამ ლომაია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3964 რამაზ დვალიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3963 ვარლამ ნადირაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3962 ელენე კახიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3961 საბა აბრამიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3960 სოფიკო სურმანიძე საქართველო ოზურგეთი 14 ივლისი, 2021
3959 გიორგი კურტანიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3958 მიშო ნაფეტვარიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3957 shalva dedabrishvili საქართველო telavi 14 ივლისი, 2021
3956 Mariam Manjgaladze Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3955 მარიამ კორძაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3954 ნატო ბერიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3953 შავლეგ ჭეიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3952 ლანა ცანავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად