საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3951 სანდრო ბარამია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3950 გიგა ფუტკარაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3949 თიკა გიგილაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3948 გიგა სუთიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3947 მარიამ ქამუშაძე საქართველო საჩხერე 14 ივლისი, 2021
3946 Irma Merebashvili-Abashidze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3945 ლიზი მალანია საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3944 სანდრო ამირეჯიბი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3943 Ioseb Kordja საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3942 გიორგი კევლიშვილო საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3941 ნია ბოღოლაშვილი ბოღოლაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3940 ანი ბებია საქართველო აბაშა 14 ივლისი, 2021
3939 ანიკა ბებია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3938 შორენა ქამაშიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3937 საბა ყულჯანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3936 მარიამ გოგია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3935 ქეთევან კაჭარავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3934 Tatia Tavdgiridze საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3933 maka Bolqvadze Bolqvadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3932 Lana Abutidze თბილისი 14 ივლისი, 2021
3931 ვანო მაისურაძე საქართველო ახალციხე 14 ივლისი, 2021
3930 შორენა ყულჯანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3929 ლუკა ქაროსანიძე საქართველო zugdidi 14 ივლისი, 2021
3928 გიორგი კიპაროიძე საქართველო საჩხერე 14 ივლისი, 2021
3927 მარიამ ორთოიძე საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
3926 mari tavberidze საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3925 რატი ნამიჭეიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3924 ვასიკო მინაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3923 Lasha Fartenadze საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3922 daviti jorjolia თბილისი 14 ივლისი, 2021
3921 mari beridze საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3920 teona beridze საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3919 ნინო ხუციძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3918 ანა ქვილითაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3917 dino beridze საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3916 ანა ჭეჟია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3915 lika gogitidze საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3914 ანა მახარაძე საქართველო ბათუიმი 14 ივლისი, 2021
3913 Nia Jashi საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3912 გივი კილაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3911 გიორგი რამაზაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3910 nina gvarishvili საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3909 Natia Nikolashvili საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
3908 მარიამ ჭურაძე საქართველო ზესტაფონი 14 ივლისი, 2021
3907 ოთარი თვარაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3906 ruso gurchiani თეთრიწყარო 14 ივლისი, 2021
3905 davit tsagareli საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3904 ნინო ვადაქარია საქართველო Zugdidi 14 ივლისი, 2021
3903 ბადრი შავაძე თელავი 14 ივლისი, 2021
3902 Diana Kharenaba ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად