საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3901 ანა ანდრიაძე საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3900 ნინი მეტრეველი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3899 lali Tsagareli საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3898 Mariam Kurua საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3897 Elene Khachidze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3896 ნანა მარკოზაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3895 ია გზირიშვილი საქართველო ახმეტა 14 ივლისი, 2021
3894 ეკატერინე სხირტლაძე საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3893 ელენე სარდლიშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3892 ნინო მაისურაძე საქართველო თბილოსი 14 ივლისი, 2021
3891 სალომე მექვაბიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3890 mariam totladze საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3889 მარიამ თაბაგარი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3888 ლიკა ხვიჩია ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3887 ვერიკო პერანიძე საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3886 მარი მარი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3885 თამარი კასტიუმი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3884 giorgi janashia საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3883 ნინო კოპალიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3882 Ana Gugeshashvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3881 ნიკა ასატუროვი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3880 natalia kokoeva საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3879 მარიამ ხარებავა საქართველო საქართველო 14 ივლისი, 2021
3878 Iveta Shadania საქართველო Zugdidi 14 ივლისი, 2021
3877 ხათუნა გველუკაშვილი საქართველო სიღნაღი 14 ივლისი, 2021
3876 მარიამ თაბაგარი საქართველო Kutaisi 14 ივლისი, 2021
3875 მზიული ნებიერიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3874 ანა ლორია საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3873 Sesili Mirtskhulava საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3872 Lizi Malania საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3871 Ilia Kvaratskhelia საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3870 რეზო ანთაძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3869 Akaki Shubladze საქართველო Wnori 14 ივლისი, 2021
3868 პაატა წყაროზია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3867 გიორგი ვადაქარია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3866 ანა ბერიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3865 ია ირემაშვილი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3864 თეონა აშორტია აშორტია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3863 jeko jincharadze საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3862 Zurab Xarazi საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3861 ანი მეტრეველი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3860 დათუნა დათუნაშვილი საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3859 Lizi Lomadze საქართველო ლანᲩხუᲗი 14 ივლისი, 2021
3858 გიორგი ტაქსიდი საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3857 mari gogsadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3856 ანა ქერდიკაშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3855 ნუცა პაპავაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3854 ანა ცუვაძე საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
3853 ani gabiskiria საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3852 თეა დრიაევი საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად