საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3851 ანუკი ცეცხლაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3850 ქრისტინა ფაცაცია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3849 ბექა ბალაბანოვი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3848 Guga Tsintsadze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3847 ანა ბაკაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3846 ამირანი ყაჭეიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3845 მარიამ ფირცხალაიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3844 სოფიკო გელაშვილი საქართველო მცხეთა 14 ივლისი, 2021
3843 ილონა ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3842 ქეთი ობოლაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3841 neli iluridze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3840 Zuka Mgaloblishvili Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3839 ნინო ჯალაღონია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3838 ალბერტ სომხიშვილი საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3837 ლუკა სალუქვაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3836 სალომე კუბლაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3835 ნინო ნიკოლეიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3834 სალომე ურთქმელიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3833 ნინო მორჩილაძე საქართველო ლანჩხუთი 14 ივლისი, 2021
3832 ალექსანდრე დუმბაძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3831 მარიამ ფუტურანძე საქართველო Zugdidi 14 ივლისი, 2021
3830 Luka Khotcholava საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3829 ლალი აფციაური საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3828 მართა თამაზაშვილი საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3827 თამარი ჩხიტუნიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3826 Lasha Zaridze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3825 თამთა თევზაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3824 ლიკა ბერაძე საქართველო Gori 14 ივლისი, 2021
3823 მარი მამუკაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3822 მარი ფუტურანძე საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3821 ნანა ჯაფარიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3820 ნათია ქარჩავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3819 ანნა მერლანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3818 მარიამი ფაჩოშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3817 Tsisia Alapishvili Alapishvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3816 გიორგი ჯოლოხავა საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3815 მარიამ ქვილიᲗაია საქართველო ოზურგეᲗი 14 ივლისი, 2021
3814 თამარ კევლიშვილი საქართველო საგარეჯო 14 ივლისი, 2021
3813 მინო კიწმარიშვილი საქართველო samtredia 14 ივლისი, 2021
3812 ლიკა კუპატაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3811 გიორგი ნახუცრიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3810 შოთა კევლიშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3809 საბა ზუხბაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3808 გიორგი ჩიკვილაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3807 საბა კონცელიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3806 მირტინა გოგელიაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3805 მიხეილ კალანტაროვი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3804 თამარი საყვარელიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3803 მარი კიდელაშვილი საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3802 mari chankoshvili თბილისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად