საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3801 კლარა ცეტკინი საქართველო Poti 14 ივლისი, 2021
3800 ლიკა ბერუკაშვილი საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3799 levan kevlishvili tbilisi 14 ივლისი, 2021
3798 ეთერი მამულაძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3797 ელიზავეტა გერასიმოვა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3796 დავით გრიგალაშვილი საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
3795 ზვიადი ფუტკარაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3794 ლექსო ღონღაძე საქართველო ქარელი 14 ივლისი, 2021
3793 Davit Donghvani საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3792 Nino GULIASHVILI საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3791 გუჯა ჯოლბორდი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3790 Nano japaridze საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3789 ლეონორა ქავთარია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3788 მაია ბენია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3787 მერაბი კვინიკაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3786 ალექსი ოქიტაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3785 მარიამ ჯვარშეიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3784 ნორა აშორტია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3783 ნანა გიორგაძე საქართველო სამტრედია 14 ივლისი, 2021
3782 თორნიკე ექიზაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3781 ქეთევანი გუგუშვილი საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3780 ნინი კეკუსაძე ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3779 Mishiko Kaciashvili საქართველო Yvareli 14 ივლისი, 2021
3778 ნიკა ახალაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3777 მარიამი თედეშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3776 ეტი ჯაფარიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3775 ლიკა ბალაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3774 Sopo bordzikidze საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3773 ნინო თაბუკაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3772 მარიამ შავაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3771 ანნა ბექაური თბილისი 14 ივლისი, 2021
3770 მაგდა კუკურია საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3769 თამარ გრიგოლაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3768 Gulina Barbakadze საქართველო Telavi 14 ივლისი, 2021
3767 გიორგი კაკალაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3766 მარიამ ლომოძე საქართველო Telavi 14 ივლისი, 2021
3765 ცოტნე ბეჟანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3764 ანამარია კურტანიძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3763 nikusha javakhishvili საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3762 ირაკლი ჩეკურიშვილკ საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3761 Malkhaz birtvelishvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3760 ლელა ხარძიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3759 იური ოსეფაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3758 მარიამი მთიუ საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3757 თამარი ჟვანია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3756 მარიამ მოდებაძე ლაგოდეხი 14 ივლისი, 2021
3755 ანა დვალიშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3754 ელენე ხუნდაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3753 ნინი კენჭიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3752 მანანა ბურდული საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად