საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3751 ანრი ასკაროვი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3750 ოლგა კრილოვა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3749 Ia Machitidze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3748 ლიზა დანაჭრელაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3747 ნინო არჩვაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3746 Liza Khvadagiani საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3745 Muro Muro Muro საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3744 გიორგი მოსიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3743 merab rusishvili tbilisi 14 ივლისი, 2021
3742 Სოფიო Კარანაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3741 ანა ჯობავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3740 თორნიკე მათურელი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3739 ანა ქადარია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3738 ნიკა წერეთელი საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3737 Teo Shikhashvili საქართველო Rustavi 14 ივლისი, 2021
3736 სოფიკო გამგებელი გორი 14 ივლისი, 2021
3735 მარიამ ფეიქრიშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3734 ანა მინაშვილი საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3733 დემეტრე კობეშავიძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3732 ელენე ზურაბიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3731 სოფო მუმლაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3730 ეკატერინე საჩიშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3729 Natia Xarazishvili საქართველო Kareli 14 ივლისი, 2021
3728 ანა სილაგავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3727 ლია თოდრაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3726 Mariam Eradze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3725 ირინე ბალაიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3724 zura kotrikadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3723 Dali Asabashvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3722 ანა ღლონტი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3721 ნუცა მარიკაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3720 Salome Katsadze საქართველო ლანჩხუთი 14 ივლისი, 2021
3719 nika pilievi საქართველო borjomi 14 ივლისი, 2021
3718 შალვა მილორავა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3717 გვანცა მაისურაძე საქართველო ქარელი 14 ივლისი, 2021
3716 akaki wereteli საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3715 დავით გურამიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3714 ავთანდილ ტარიელაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3713 ლამარა გურული საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3712 ნიკა გოგუაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3711 თამთა სეთურიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3710 ლელა თაყაძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3709 დათო პატარაია საქართველო ლანჩხუთი 14 ივლისი, 2021
3708 ელენე წილოსანი საქართველო ლანᲩხუᲗი 14 ივლისი, 2021
3707 გიორგი კუბლაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3706 მარიამ ტეფნაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3705 რეზიკო ჯინჭარაძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3704 ანა ხაჩიძე საქართველო ბორჯომი 14 ივლისი, 2021
3703 ალექსანდრე არხოშაშვილი საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3702 ბექა ხუნწარია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად