საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3701 ლუკა ნოდია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3700 მარიამ მეურმიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3699 ნიკა ტოროშელიძე საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3698 ნინო თადიაშვილი საქართველო მცხეთა 14 ივლისი, 2021
3697 saba gureshidze საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3696 თეა ყიფიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3695 თეა იმნაძე საქართველო ლანჩხუთი 14 ივლისი, 2021
3694 მარიამ ტეფნაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3693 ცირა ბაჩიაშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3692 მაკა ლარიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3691 Salome Cholobargia საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3690 საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3689 მარიამ ბოლქვაძე Senaki 14 ივლისი, 2021
3688 ნინი ფირცხალაიშვილი საქართველო ლანჩხუთი 14 ივლისი, 2021
3687 მარიამ ჯოლოგუა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3686 lika saakiani საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3685 ანი წიწილაშვილი ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3684 სალომე კვიჭიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3683 დავით გაგუა საქართველო რუსტავი 14 ივლისი, 2021
3682 შალვა ალხანიშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3681 ანი ჩაკაბერია ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3680 თამარი თუთბერიძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3679 Maiko Pataraia საქართველო ლანჩხუთი 14 ივლისი, 2021
3678 მანანა მანანა საქართველო Poti 14 ივლისი, 2021
3677 მარიამ სამხარაძე სამხარაძე საქართველო ჭიათურა 14 ივლისი, 2021
3676 მაია რაზმაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3675 ცოტნე გვიჩია გვიჩია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3674 ელენე სუხიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3673 ქეთევან წიკლაური საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3672 Giga Jaiani საქართველო Xoni 14 ივლისი, 2021
3671 Tamta Ergeshidze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3670 მარიამ ნადირაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3669 shako kvizhinadze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3668 natali zhgenti საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3667 სანდრო კვიციანი საქართველო მცხეთა 14 ივლისი, 2021
3666 ნია ბიკაშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3665 თემურ გორგილაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3664 ლევან დილაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3663 თაი ნიჟარაძე საქართველო Kobuleti 14 ივლისი, 2021
3662 რეზო ტოტიკაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3661 ნუცა მიქაბერიძე საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3660 ნანა ორიკიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3659 ლიზი ჯანჯღავა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3658 გიგა ლორთქიფანიძე ლორთქიფანიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3657 ვასო ქურცაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3656 კესო ბაბუხადია საქართველო ზესტაფონი 14 ივლისი, 2021
3655 თინა თურმანიძე საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
3654 ნინი თუშიშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3653 ელენე ივანისელი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3652 ქეთი ჭიღლაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად