საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3651 მერაბ გურული საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3650 თამარა გასანოვა Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3649 tekla abuladze საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3648 ლუიზა ბობოხიძე ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3647 Nia Metreveli საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3646 ირაკლი ჟვანია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3645 Kosta Sukhishvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3644 ხათუნა ბატიაშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3643 ნათია ჯაბანაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3642 ანა ახალაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3641 Rrr Sss საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3640 ნატალი მამუკაშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3639 მარი ყულჯანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3638 ლადო ჩაფიჩაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3637 სოფო შერგელაშვილი შერგელაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3636 Elene Eremeishvili საქართველო Rustavi 14 ივლისი, 2021
3635 ნიკა ჯიჯელავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3634 ნინო გელაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3633 ავთო ყავრელიშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3632 ნიკა დუშუაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3631 ქეთა ანსიანი ანსიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3630 თათია მელაძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3629 ეკა ჭაბაშვილი საქართველო სიღნაღი 14 ივლისი, 2021
3628 ალინა ფხალაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3627 მარიამ ბერიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3626 Mariam Khakhanashvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3625 salome chipashvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3624 ლიკა .... საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3623 ლექსო მამაცაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3622 ნანო ჭელიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3621 ლიკა ... საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3620 რატი ბეგიჯანაშვილი საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3619 თიკო გადილია საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3618 მარიამი ხაბულიანი საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3617 anastasia kamkamidze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3616 მაია კეკაძე საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3615 Luka Musashvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3614 მაია ასათიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3613 ქეთი კუზანოვი საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
3612 ლიზა არჩვაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3611 ნინო სვანიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3610 ლევანი ასათიანი საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3609 ომარი ბოხუა საქართველო სამტრედია 14 ივლისი, 2021
3608 გულივერ გოგიტაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3607 ლევან თათანაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3606 ეკატერინე აბესაძე საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3605 გიორგი ჭილაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3604 ტატო გვარამია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3603 არმენ პეტროვიჩი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3602 მაია ნიკოლაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად