საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3601 მიშო ელიეშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3600 შაკო ვეკუა საქართველო rustavi 14 ივლისი, 2021
3599 Nika Sarkisiani საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3598 ნატო არაბიძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3597 ნოდო ცუცხაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3596 მონარქი ძროხა საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3595 გიორგი ჭაღალიძე ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3594 gio chkadua საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3593 მარიამ ვეფხვაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3592 გვანცა კობახიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3591 მარიკო მჭედლიზე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3590 ვასო იაკობაშვილი საქართველო საჩხერე 14 ივლისი, 2021
3589 მიშიკო გაბაიძე საქართველო BATUMI 14 ივლისი, 2021
3588 მარინა კობახიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3587 Შოთა Კვეტენაძე საქართველო Სამტრედია 14 ივლისი, 2021
3586 თამარ ჯანაშია საქართველო სამტრედია 14 ივლისი, 2021
3585 yoshi pug საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3584 მარიამ ჭიჭინაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3583 irakli giorgadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3582 კესო სხირტლაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3581 თედო თევდორაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3580 Luka Sheshaberidze კასპი 14 ივლისი, 2021
3579 ანა ნეფარიძე საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
3578 ნინო მჭედლიძე საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
3577 Mariam Chankvetadze Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3576 ნიკა კენკებაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3575 შოთა რუსთაველი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3574 გელა ხუჯაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3573 kote forcxishvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3572 ანასტასია პაპავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3571 სალომე პაქსაშვილი საქართველო ბორჯომი 14 ივლისი, 2021
3570 nuca managadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3569 კოტე ჩაკვეტაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3568 რატი მამესწარაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3567 ანა კიზირია საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3566 ელენე მიქაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3565 Salo Xachirovi საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3564 ანა დუნდუა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3563 თამთა გრძელიშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3562 ქრისტი ბერაძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3561 თინა ხინჩაგაშვილი საქართველო მცხეთა 14 ივლისი, 2021
3560 ლაშა მელაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3559 მარიამ მურღულია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3558 შალვა სულაბერიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3557 ჯონდო მაჭარაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3556 მერაბი ცხვედაძე საქართველო აბისი 14 ივლისი, 2021
3555 გვანცა ზაქარიაძე საქართველო საგარეჯო 14 ივლისი, 2021
3554 ვაჟა იაკობაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3553 ნინო ოდიშარია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3552 მარი კირმიზოვი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად