საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3551 მარიამ ჯანჯღავა საქართველო თბილსი 14 ივლისი, 2021
3550 ეკტერინე გურიელიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3549 ნანული საფარიშვილი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3548 ეკტერინე გურიელიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3547 ანა კაკაბაძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3546 მაია ნადირაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3545 ნატა ბენიძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3544 Giorgi Danelia საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3543 ალექსი ტყებუჩავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3542 მარიამ ფიფია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3541 ალექსანდრე ჩიქოვანი საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3540 ილია შენგელია საქართველო სამტრედია 14 ივლისი, 2021
3539 სანდრო ჩიქოვანი საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3538 ელენე კახელაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3537 ლიზი ბარსეგიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3536 ანა ჩიქოვანი საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3535 თორნიკე ბანეთიშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3534 მარიკა აკობია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3533 luka gogokhia საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3532 Ნინო Ქსოვრელი საქართველო Თბილისი 14 ივლისი, 2021
3531 ირაკლი ლომია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3530 თეონა ჩალათაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3529 ქეთევან გულიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3528 ეკა ძიგუა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3527 Nika Kachlishvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3526 amiko gugeshashvili საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3525 ქეთევან ჯალიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3524 ბადრი კვანჭიანი საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3523 ნათია წიწილაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3522 გაგა გაგაშვილი საქართველო გურჯაანი 14 ივლისი, 2021
3521 იური დალაქიშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3520 სალომე ძიგუქ საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3519 ანი გელაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3518 ნინი ყვავიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3517 მაკუშა კართხია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3516 ლაშა არაბაშვილი Rustavi 14 ივლისი, 2021
3515 Mariam Oganezovi საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3514 Diana Maglakelidze საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3513 მარინა გოგია საქართველო აბაშა 14 ივლისი, 2021
3512 Amiko Tabukashvili საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3511 ლიზი ნეფარიძე საქართველო ხაშური 14 ივლისი, 2021
3510 mariami gabisonia საქართველო xoni 14 ივლისი, 2021
3509 მადონა ჭაავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3508 შალვა ძაგანიშვილი საქართველო ლაგოდეხი 14 ივლისი, 2021
3507 ანა კვაჭაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3506 ლუკა გერმან საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3505 ნანა ბერიაშვილი საქართველო კასპი 14 ივლისი, 2021
3504 ირაკლი ვაშაკიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3503 დიმიტრი თავბერიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3502 ანუკი ცუცქირიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად