საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3501 გიორგი ჩაჩანიძე საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3500 ლიკა სარალიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3499 მარიამ კუტალაძე საქართველო სამტრედია 14 ივლისი, 2021
3498 ნინო ოსეფაიშვილი საქართველო ჩოხატაური 14 ივლისი, 2021
3497 Giorgi Gigani საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3496 ელენე ქსოვრელი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3495 ქეთი გვალია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3494 ნინო ჩალათაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3493 Zuka Archvadze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3492 ელენე საფარიძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3491 Anano Ksovreli საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3490 ანი კვარაცხელია კვარაცხელია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3489 თამარ კურტანიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3488 ლალი ანძაველიძე საქართველო ახალციხე 14 ივლისი, 2021
3487 ანი გერსამია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3486 maka feradze საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3485 Ნიკა Მჭედლიძე საქართველო Თბილისი 14 ივლისი, 2021
3484 მარიამ გაჩეჩილაძე საქართველო ზესტაფონი 14 ივლისი, 2021
3483 თორნიკე ჭიტაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3482 ვლადიმერ ალექსოვი საქართველო ბორჯომი 14 ივლისი, 2021
3481 Natia Bobokhidze საქართველო Kutaisi 14 ივლისი, 2021
3480 სოფო მწითური საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3479 მარიამ გიუნაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3478 Davida Kalandarishvili საქართველო ლანჩხუთი 14 ივლისი, 2021
3477 Ლალი წიკლაური საქართველო Თბილისი 14 ივლისი, 2021
3476 მანანა გოშნიაშვილი საქართველო სიღნაღი 14 ივლისი, 2021
3475 მარიამ სარალიძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3474 გვანცა შუბითიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3473 თამთა კიკილაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3472 ტატო ფეიქრიშვილი საქართველო ზესტაფონი 14 ივლისი, 2021
3471 ქეთი იორამაშვილი საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3470 თეა გაბუნია გაბუნია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3469 გიორგი ვერულიძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3468 გოგა ჯაფარიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3467 Giorgi Bukhnikashvili საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3466 ალექსი კოშაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3465 ნინო ფიროსმანიშვილი საქართველო დედიფლისწყარო 14 ივლისი, 2021
3464 მაკა გელაშვილი საქართველო რუსთავი 14 ივლისი, 2021
3463 ნინო ჭადაძე საჩხერე 14 ივლისი, 2021
3462 Anna Kvaratskhelia საქართველო Tsalenjikha 14 ივლისი, 2021
3461 ნინო ვერძეულო საქართველო დუშეთი 14 ივლისი, 2021
3460 ანრი ჩოხარაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3459 მარინე ჭარხალაშვილი საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3458 ირაკლი ლეკიშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3457 ქეთი ჯავახიშვილი საქართველო ყვარელი 14 ივლისი, 2021
3456 ლუკა ობოლაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3455 დავითი კვირიკაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3454 გურამ ხარაზიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3453 თეა ახალაძე თბილისი 14 ივლისი, 2021
3452 ლუკა სულავა საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად